Vruchtje te klein?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniempjee91, 31 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempjee91

5 jul 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Wie heeft dit ook gehad?

Ben dinsdag voor een echo en hierop zagen ze alleen een leeg vruchtzakje en werd bot afgescheept ga er maar vanuit dat dit fout gaat en reken maar op miskraam. Want het vruchtzakje is nu 17mm en groeit echt niks meer in. Ze keek ook niet verder. En zei kom volgende week donderdag maar terug.

Nu vertrouwde ik het niet en heb ik bij andere verloskundige vandaag “second opinion” laten doen. Hun zagen wel een mega klein vruchtje( zie foto) alleen nog niet meetbaar en zonder hartactie. Vruchtzakje meet nu 17.15mm.

Mijn 1e dag van laatste menstruatie was 28 januari en heb 26 februari heel licht positief getest. Maar heb wel mega onregelmatige cyclus tussen de 31 en 38 dagen.

Wie herkent zich hierin? En was het vruchtje mega klein en vruchtzakje wat groter?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je op 26 feb op zijn vroegst 7 dpo was, was je op 5 maart 4 weken zwanger.
    Ten tijde van de eerste echo was je 7+2 en vandaag 7+4 weken. Je had nu al een duidelijk vruchtje met sterk kloppend hartje moeten zien.
    Helaas ziet het echobeeld er niet goed voor jouw termijn :(.
    Ik vind het er in de vruchtzak verder ook wat "rommelig" eruit zien.

Ik hoop dat ik het fout heb en dat er een diapauze van ca. 2 weken is geweest, maar ik zou toch van het slechtste uitgaan.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Ik vrees dat ze gelijķ hebben. Ik zie ook geen mooie vruchtzak. Als je rond de 8 weken bent is een goed kloppend hartje wel echt een must.

4. Anoniempjee91

5 jul 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Dank je wel.voor jullie antwoord. De verloskundige van vandaag dacht dat ik misschien later een innesteling heb gehad dan we denken. Maar twijfel zelf erg.
    Bij mijn vorige zwangerschap ( ze is nu 2.5) werd ik ook 2 weken terug gezet.
    Heb even nog een echo erbij gezet van vandaag toen zag ze het vruchtje nog niet.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina