ontsteking?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door teske, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teske

teske Lid

9 jul 2008
    81
    0
    0
    Hallo! Ik schaam me diep, :oops: dus daarom vraag ik het aan jullie ipv mijn eigen verloskundige..
    Ik heb sinds een week of 1.5 harde buiken, maar ik ben pas 12 weken zwanger! Da's erg vroeg, en volgens mij ook niet helemaal normaal.
    Ik heb ook sinds een week draderige ( zoals voor de eisprong) groene afscheiding. Tussendoor ook gewoon normale afscheiding, maar zeker 1 x per dag kan ik zo'n hele groene klodder/ draad uit mijn vagina trekken! Ranzig sorry, maar wat kan dat zijn? Heb geen jeuk, t stinkt niet, en ik heb pijn bij plassen, echt aan de plasbuis, maar geen blaasontsteking. Kunnen mijn harde buiken en buikpijn in mijn onder buik iets te maken hebben met die afscheiding? Heel erg bedank alvast voor het lezen van mijn toch :oops: onsmakelijk verhaal, en hopelijk krijg ik een antwoord! groetjes!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi teske,

Ja dit zou heel goed kunnen. Ik wil je daarom toch adviseren hier even mee naar de huisarts te gaan. Hij kan een kweekje maken van de groene afscheiding en kijken of het om een infectie gaat en welke.
    Dan kan je daar voor behandeld worden en ben je hopelijk ook snel van je klachten af.

Imke

Deel Deze Pagina