van harte gefeliciteerd meid...heb je 2 dingen om lekker naar uit te kijken... hoe heeft ie je gevraagd als ik vragen mag?
Nou iedereen niet lachen...maar ik ben gevraagd via een romantische aardappel Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over gehad om te gaan trouwen en afgelopen zondag hadden we besloten het maar gewoon te doen... Ik ben niet zo van al die tierenlantijntjes en wou het dus meteen vertellen aan mijn familie. Maar mijn vriend wou me wel vragen zoals het hoort...ik heb altijd gezelgd als je maar orgineel bent. Ik ben sinds kort later thuis dan hem en dan bereid hij het eten voor...nu hadden we gepofte aardappels...en die kreeg ik dus op mijn bord. Ik verwijder bij de eerste grote aardappel het folie en zie daar staan dat hij me ten huwelijk vraagt....ik moest natuurlijk heel erg lachen hoe verzint ie het
nou apart toch, hoe apart wil je het hebben hahahaha, denk niet dat er vele zijn die op die manier hun vrouw ten huwelijk hebben gevraagd dus jullie hebben later in ieder geval iets om aan jullie kinderen te vertellen over hoe papa mama vroeg, en misschien wordt het wel traditie... die van mij vroeg me met oudjaarsavond (2000) ten huwelijk om 12 uur precies, en we zijn op 18-06-2001 getrouwd...inmiddels alweer dik 5 jaar later maar lijkt nog steeds gisteren dat we getrouwd zijn.... veel plezier met de voorbereiding meid....
hiihi das nog eens een leuk idee van hem nou meis gefeliciteerd hoor en maar hopen dat er snel een kleine bij komt
Wat een leuk idee joh! via een aardappel. Wel heel origineel.... Van harte gefeliciteerd. Heel veel plezier met de huwelijksvoorbereidingen en nu nog op naar een baby... Veel succes.
Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf nu inmiddels iets meer dan 2 jaar getrouwd en het bevalt echt prima
Haha leuk! Proficiat. Die van mij is nog aan het denken. Eis van mij...orgineel verzoek of anders niet. Valt blijkbaar niet mee.
Gefeliciteerd! Veel plezier met de voorbereidingen. Die van mij had de ring in de Kerstboom gehangen en is toen op zijn knieen gegaan... ipv huilen moest ik ontzettend lachen.... zal wel de zenuwen zijn geweest. Nu kan ik deze maand erachter komen dat we zwanger zijn op de dag dat we een half jaar zijn getrouwd.... Dat zou wederom een mooi cadeautje zijn. Dus wij duimen verder... het andere werk hebben we al gedaan Succes! Liefs, Gaby
Gefeliciteerd! En dan ook nog zo'n originele manier! =D> Ik ben in het voorjaar ook ten huwelijk gevraagd... 8-[ Jammer genoeg hebben we niet al veel euries, dus het trouwen zelf laat nog even op zich wachten...maar ik vind alleen al het feit dat hij me gevraagd heeft zooowww gaaf! Veel plezier met vertellen meis!
hihi Leuk joh! Van harte gefeliciteerd! Wij zijn vorig jaar getrouwd op de dag dat we 10 jaar bij elkaar waren! En het was echt de mooiste dag van mijn leven, tot nu toe dan he Veel geluk!
Haha, hier net zo, ben zelf al 2 x gevraagd, maar alleen het jaartal zeggen we er niet bij Hoop wel dat het er een keertje van komt! Liefs Nies En natuurlijk Tweeling, van harte meis!....Lief hoor, via een aardappel
Gefeliciteerd! Mijn man heeft mij toen boven op de eiffeltoren gevraagd en wij zijn nu ook al weer twee jaar getrouwd! Voor je het weet wordt je oma
Tweeling gefeliciteerd en een leuke manier om het te vragen toch, ik ben zelf nu 4 maanden getrouwd erg leuk geniet van de voorbereidingen en zeker goed van de dag zelf want het is zo voorbij. Hopen dat een baby jullie kado voor de bruiloft mag zijn! hebben jullie al een datum? liefs
nee nog geen datum we zijn druk aan het bedenken hihi groetjes...en bedankt voor alle felicitaties van ons allebij