Lieve, mooie meiden! Ik ben op het moment nogal zenuwachtig... Mijn vriend en ik gaan morgen naar de huisarts, ik ben namelijk 4 augustus voor het laatst ongesteld geweest. Ben dus nu al bijna 2 maanden overtijd maar tot nu toe zijn mijn zwangerschapstesten allemaal negatief. Nu heb ik wel wat verhalen gehoord en gelezen over vrouwen die na negatief thuis testen toch zwanger bleken te zijn na bloedprikken of een echo, maar ik wil mezelf natuurlijk niet enthousiast lopen te maken.. straks is er iets (ergs) aan de hand waardoor ik niet ongesteld word.. Mijn vriend en ik zijn wel goed aan het 'klussen' geweest de afgelopen tijd en een kindje is ook heel erg gewenst Zijn er dames die iets soortgelijks meemaken of mee hebben gemaakt? Liefs
Hoi hoi, ik zit in een soort gelijk pakketje.. vanaf 6 april gestopt met de pil en heb nu een cyclus van 37 34 47 41 en zit vandaag op dag 52 dat ik nog steed sniet ongesteld ben geworden. Ik heb as.do.ochtend een afspraak staan met de huisarts...wordt hier nml best'zenuwachtig'van... Succes morgen!Laat je het nog even weten? Groetjes, Missguit
ja ik heb dat ook mee gemaakt en ben bang dat ik het nu weer mee maak. Ik ben 2,5 maand niet ongesteld geweest een paar maanden geleden zwangerschapstesten bleven negatief dus bloedtestje laten doen bij de HA. en jammer genoeg de volgende dag ongesteld en de test was dus ook negatief bij de HA. Nu weer 2 maanden niet ongesteld geweest. Ik ga morgen weer een testje doen maar durf die eigenlijk niet te doen omdat ik niet weer een teleurstelling wil. Ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is en de zwangerschapstesten niet goed werkte ofzo. Het kan namelijk wel er zijn meer verhalen hier op het forum dat de thuis testen negatief waren en bij de huisarts of op een echo toch zwanger bleken te zijn. Succes en laat even weten hoe het is gegaan. liefs
yep, heb in dezelfde situatie als jou gezeten... maar helaas geen positief verhaal voor je ( hou het even kort) ik heb al een kindje waarvan ik in 2008 zo zwanger was ( en ervoor ook gewoon ongesteld werd) en nu was ik in juni 2010 weer met de pil gestopt en werd niet meer ongesteld.. de zwangerschapstesten wezen uit dat ik niet zwanger was, ben na 3 maanden niet ongesteld te zijn geweest naar de dokter gegaan... die nam me absoluut niet serieus en na veel aandringen heb ik toch een bloedtest gekregen waar uiteindelijk uitkwam dat ik niet zwanger was ( en ik zou volgens de assistente nu wel snel ongesteld worden nu ik dit wist :x) ik moest dus maar gewoon af blijven wachten... uiteindelijk in oktober 1 keer uit mezelf ongesteld geworden ( bleef het allemaal vreemd vinden omdat ik vorige keer zo zwanger was en ik leek nu wel niet vruchtbaar) uiteindelijk in december naar de andere arts in onze praktijk gegaan die me gelukkig wel serieus nam en ik mocht weer bloed laten prikken, dit keer om te kijken of mijn schildklier wel goed werkt en als dat allemaal goed was had ze een doorverwijzing voor de gyn. voor me liggen.... het was niet mijn schildklier, dus ben in het ziekenhuis terechtgekomen en daar werd pcos geconstateerd... uiteindelijk ben ik na een half jaar pillen slikken en hormonen spuiten gelukkig toch zwanger geworden... ben benieuwd wat jou huisarts ervan zegt! groetjes riniti
Ben net terug van de huisarts, hij zei dat ik maandag maar urine in moet leveren... Bloedprikken was volgens hem ongebruikelijk in deze situatie, ook zei hij dat ik me pas zorgen hoef te maken als ik een half jaar niet ongesteld ben geworden... Nu zitten we dus nog steeds in het ongewisse, bedankt huisarts Ik ga er dan maar van uit dat ik niet zwanger ben. Wel lastig hoor allemaal, zou zo graag goed bericht krijgen
Tjee, wat vervelend voor je. Hou wel de moed erin, uiteindelijk komt het vast goed... Liefs, Mama in spe.
echt meid, helaas maar het is heel herkenbaar... en bij mij kwam er ook nog eens bij dat ik al een kindje heb en toen ik toen met de pil stopte werd ik wel gewoon ongesteld etc... dus ik was bang dat er iets van binnen niet goed zat ofzo toen ik vorig jaar met de pil stopte en niet meer ongesteld werd... maar ja, ik heb ook moeten smeken om een bloedtest pfff geouwehoer met die huisartsen... succes in ieder geval, hopelijk heb je snel duidelijkheid!