Stukje restweefsel of stolsel, Cytotec ervaringen??

Discussie in 'Miskraam' gestart door daisyd, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Vanmorgen bij de gyn geweest, echo gemaakt om te kijken of ik schoon was.. (vorige week donderdag miskraam gehad)
    Niet schoon dus, zit nog een stuk in van 2,5 cm. Of dit om een stuk weefsel gaat of stolsel kon de gyn niet zeggen.
    Nu moet ik dus morgenochtend rond 6.30u Cytotec tabl inbrengen 2 stuks.
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee aangezien het nog maar om een klein stukje gaat wat eruit moet... Ik hoop dat het morgen zn werking doet en dat ik niet weer zulke pijnlijke krampen krijg als vorige week donderdag. pff kan er nu al tegen op zien..
    Vrijdagochtend moet ik weer naar gyn, weer een echo. Zit het er nog steeds in dan word ik gelijk gecurreteerd.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Is net of ik mn eigen verhaal hoor ik kan je alleen nog niet helpen maar lees wel even mee. Ben zelf afgelopen zaterdag het vruchtje verloren en had gister een echo en helaas was mn baarmoeder nog niet helemaal schoon. Er zit nog een stukje weefsel van 1,1 bij 2,3 cm. Morgen heb ik opnieuw een echo en aan de hand daarvan krijg ik eventueel Cytotec. Maar ben zo bang dat de pillen heel heftig zijn of dat ze alsnog niets doen en ik een curretage moet.
    Daarbij gaan we zondag op vakantie;)

Verlies je nog veel bloed? Hier is het sinds vandaag minder, aan de ene kant natuurlijk goed maar aangezien er nog wat uit moet niet natuurlijk. Hoop zelf gewoon dat mn lichaam het wel oplost en ik nog wat te vroeg was voor de echo.

Sterkte meid!

3. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vanmorgen rond 6.30u twee tabl ingebracht. Drie uur later, voel me goed nergens last van. Dus net derde tabl net ingebracht.
    Had er namelijk drie mee gekregen voor het geval het na drie uur niks deed.
    Ik hoop zo dat het vandaag z'n werking doet... En dan ik morgen dan eindelijk schoon ben.
    Heb nu in ieder geval nog geen krampen en/of meer bloedverlies. Bloedverlies had ik elke keer nog wel wat, maar niet veel ofzo.
    Ik houd je op de hoogte hoe het vandaag gaat..
    Jij ook sterkte!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dank je wel, balen zeg dat er nog niets gebeurd is:( Ik moet om half 3 voor de echo maar het gekke is dat sinds gister het bloedverlies bijna gestopt is en heb ook geen buikpijn dus ik kan me gewoon haast niet voorstellen dat er nog wat uit moet...

5. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat alles weg is...
    Hier nog steeds niks. Baal er ontzettend van, want dan word ik morgenochtend gecurreteerd.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb cytotec gehad voor een MA en ook nog 2 tabletten voor een stukje restweefsel.
    Ik vond het dus allemaal wel meevallen. Je wekt als het ware een natuurlijke MK of menstruatie op (baarmoeder sametrekkingen).
    Ik nam wel zelf 2 paracetamol elke 3 uur in de dag voordat ik er mee begon, omdat ik een spiegel opgebouwd wou hebben tegen de pijn.
    Maar het stukje restweefsel was bij mij echt een stuk minder dan een menstruatie hoor ;)

Deel Deze Pagina