Hallo dames, Deze week heb ik heel enthousiast mijn positieve test op het forum gezet en er wel bijgezet dat ik veel krampen had. Gisteren nog een test gedaan, was nog altijd licht positief. Sinds gisteren wat meer bruinverlies en sinds vanmorgen weer flinke buikkrampen. Vanmiddag kreeg ik ook last van rood slijm/bloedverlies. Dit blijft aanhouden, de buikpijn is bijna ondragelijk, heb al meerdere keren paracetamol gepakt. Ik heb niet echt een vruchtje kunnen ontdekken, zou dit wel al te herkennen zijn met +-5 weken zwangerschap? Nu maar hopen dat de buikpijn wat minder gaat worden. Ondanks dat het nog zo pril is, is het wel een grote teleurstelling en wordt ik er toch erg emotioneel van. Het is mijn "eerste miskraam". Wat moet ik hier verder mee doen? Maandag huisarts bellen? X
ik heb helaas hetzelfde met 4,5 week gehad... heb niets verder gedaan *ook geen vruchtje gezien maar testen zijn negatief en had erge bloeding. dus neem aan dat alles schoon is nu... sterkte in ieder geval *knuff
Dankje voor je reactie!!! Die erge bloeding valt nog wel mee, heb het voornamelijk bij afvegen. Het is meer de buikpijn.....verschrikkelijk!!!! afwachten dus maar....!
Als de pijn echt ondragelijk voor je is kan je altijd overleggen met een weekend arts of verloskundige, ik ben wel bang dat ze op een echo na weinig voor je kunnen doen. Neem je rust en zorg dat je niet alleen bent. Je mag nu niet in bad en geen tampons gebruiken. Heel veel sterke!
oei, buikpijn en bloed als combinatie klinkt niet goed, maar ja, je weet maar nooit. Als de buikpijn zo erg wordt, kun je misschien de hap bellen. Met een week of 5 is er op een echo (buiten een zwangerschapsring) nog weinig te zien. Sterkte!!
Ik zou maandag wel even langs een gyn gaan, om te kijken of alles schoon is. Heel erg veel sterkte!!!
Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het vals alarm was, en dat je kleintje er nog is. Zelf ben ik vannacht na 7 weken en 5 dagen mijn kleintje verloren. Als je eenmaal zwanger bent zou het gewoon goed moeten gaan he.
Hoi meiden, Hartelijk dank voor jullie medeleven. Ik ben vannacht nog veel bloed verloren met een paar kleine stolseltjes en flinke buikpijn dus denk echt dat het mis is. Buikkrampen zijn nu wel een stuk minder. Ik bel maandag maar effe naar de huisarts om toch voor de zekerheid een echo te laten maken. @Andrea1979 Inderdaad wat zou het mooi zijn als alles gewoon goed zou gaan bij iedereen! Een stuk minder verdriet en onzekerheid bij de vrouw! Ik laat jullie maandag weten hoe het afloopt! Andrea jij ook heel veel sterkte! X
sterkte andrea... eigenlijk zou inderdaad alles gewoon goed moeten blijven gaan... miskramen zouden gewoon niet mogen bestaan