vruchtwater 22 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door prachtigwonder, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

hallo,

ik heb al een vraag gesteld over mijn buik van 22 weken. maar wilde daar nog een vraag aan toevoegen maar was bang dat als ik dat deed jullie mischien denken dat er al op gereageerd is dus doe ik maar op deze manier.

mijn buik van 22 weken is dus eigenlijk plat.
    met 20wk 1 dg werd de kleine vent op 373 gr geschat.

nu vroeg ik me af kan het zo zijn dat mijn buik zo klein blijft omdat mischien het vructwater niet voldoende is?
    met 20 weken echo was het vruchtwater normaal. maar zou het kunnen dat dit 2 weken daarna ineens te weinig kan zijn?
    ik heb nu geen echo meer dus vraag me af hoe ze dit controleren?
    heb wel met 24 weken weer de normale controle. maar met hun handen kan ze toch niet voelen hoeveel vruchtwater ik heb??
    nu zal dit waarschijnlijk wel goed zijn denk ik want met 20 weken echo was er voldoende.en toen had ik ook platte buik.
    maar toch maak ik me ergens zorgen.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je hoeft zeker niet bang te zijn datje ineens te weinig vruchtwater hebt. Fijn dat het allemaal in orde was bij 22 weken. De een heeft eerder een dikkere buik dan de ander, dat hangt af van je lichaamsbouw, je buikspieren, en de ligging van de baarmoeder als je niet zwanger bent. De groei wordt goed in de gaten gehouden, daar mag je echt op vertrouwen. Geen
    zorgen dus.

Mirjam

Deel Deze Pagina