vruchtwater..bellentjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chanisse, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    ik hoor de hele dag door al een soort luchtplopjes in mijn buik,in het vruchtwater.
    hebben meerdere mensen dit of weet iemand hoe dat ineens kan?
    allemaal bubbeltjes

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Verlies je ook wat vocht? Misschien zijn je vliezen aan de bovenkant gebroken? Voor de zekerheid anders morgen even VK bellen? Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn, maar misschien anderen hier wel?

3. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    nou de vk zei gister dat als ik veel zou vrijen t misschien eerder kon komen dus dat hebben we gedaan.
    toen ben ik wel een paar druppeltjes bloed verloren,en vanmorgen toen ik opstond had ik allemaal bruine afscheiding..telkens als ik liep kwam er vocht uitlopen..later werd t meer slijm,maar nu niets meer alleen dan die luchtbellen.
    en een hard gevoel onderin mijn buik.
    vanmorgen had ik wel een beetje een ongi gevoel!

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoe gaat het nu Chanisse? Heb je nog met de VK gebeld?

5. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    nee ik heb niet de vk gebeld,smiddags was het afgelopen met de afscheiding.
    ik heb gisteravond wel 3 uur lang weeen gehad,maar het waren waarschijnlijk voorweeen.
    morgen moet ik toevallig al naar de vk,dus dan leg ik haar het hele verhaal voor!

6. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    nee ik heb niet de vk gebeld,smiddags was het afgelopen met de afscheiding.
    ik heb gisteravond wel 3 uur lang weeen gehad,maar het waren waarschijnlijk voorweeen.
    morgen moet ik toevallig al naar de vk,dus dan leg ik haar het hele verhaal voor!

7. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hopelijk duurt het niet lang meer.
    heel veel succes

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej die belletjes had ik ook leek net alsof meneer een scheetje liet zeg maar hihihihihi
    en dat zo een paar keer per dag.
    toen ik vande week naar het ziekenhuis moest omdat ik dus ook met harde buiken rond liep en hoofdpijn en misselijk was ed vroegen ze me wel of ik vruchtwater verloren had, maar ik had geen idee of dat zo was wel had ik meer nattigheid in mn inlegkruisje zitten als normaal
    en ook ik heb 1 dag dus bruin/rood afscheiding gehad de ochtend erna was dat weer over.
    zou dan toch een voorteken zijn geweest dat je bevalling eraan zit te komen dan?
    ( volgens mijn VK was mijn baarmoedermond al op een halve cm open en zodra die open was zou er ontsluiting optreden vandaar ik rust rust en nog eens rust voorgeschreven heb gekregen)

9. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    he ik heb precies dezelfde dingen als jij nu beschrijft en gisteravond had ik 3 uur lang weeen..ik denk dat het voorweeen zijn geweest.
    vanmorgen was het helaas over..

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik heb soms dat boven in vlak bij mijn borsten een trillend gevoel. is dat nu het zelfde als die van jullie

Deel Deze Pagina