wanneer zet het nu eindelijk eens door!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik moet ff klagen hoor!!!!

Al weken last van voorweeën maar ze doen niets grrr. Nu elke nacht weer hele pijnlijke harde buiken en krampen etc etc. Iedere keer zijn ze regelmatig en dan denk ik oke volgens mij ze het nu eindelijk eens door. Ik ga maar eens bellen (ik krijg een keizersnede dus moet eerder bellen) En ik heb me telefoon nog niet in me handen of het is over. Dit is zooooooooooo vermoeiend!!! Ik slaap al maanden niet maar nu met die harde buiken erbij is het helemaal niet meer te doen. Jammer genoeg willen ze gewoon niet naar me luisteren in het ziekenhuis. Ik weet dat ik niet mag klagen maar met alles wat ik heb door gemaakt deze zwangerschap mogen ze toch weleens wat toleranter gaan worden!! En me gewoon eerder helpen.

2. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Ik herken het helemaal. Vervelend he?
    Heb ook in in het ziekenhuis geinformeerd naar mogenlijkheid voor een inleiding. Maar daar zijn ze niet happig op ivm met nog geen 40 weken en keizersnede ooit.Heb ook al weken voor weeën. Heb afgelopen maandag op ctg mijn weeën kunnen zien( waren niet mega) maar had flink buikpijn. Had zelfs bloedverlies en koude rillingen. Dus was er van overtuigd dat het begonnen was. Mijn zus gebeld die stand by gaat staan voor de andere kinderen. En zij moet anderhalf uur rijden om hier te zijn. En de weeën stoppen gewoon weer grrr. Op het moment dat ik ging bellen eigenlijk. Gisternacht de hele nacht niet geslapen van de darm krampen en ook weeën. Kon niet meer onderscheiden wat was was. Gister ochtend pijn gehad, in middag startte het weer . Maar dit keer dacht ik ik laat mij niet gek maken. Ben gaan douchen en het zakte weer weg, aaaagh.
    Ooit zal het doorzetten voor ons maar wanneer????

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik kan je mss niet heel erg helpen... Maar zorg dat je alle spanningen en stress mijdt! Je verhaal klinkt deels bekend heb 5 weken met weeën om de 10 minuten gelopen, hebben ze netjes op de ctg's etc staan maar buiten iedere 3 dagen naar het zkh voor controle en extra controle door de verloskundige hebben ze niks gedaan! Ja me met 37+4 dagen aan de weeën remmers zetten...
    Stress en spanning kunnen zowel zorgen dat je de weeën krijgt maar ook dat ze ophouden in plaats van doorzetten! Wist ook alleen het laatste, maar kreeg achteraf van de gynaecologe te horen dat mijn weeën wss veroorzaakt werden door de stress en spanning ook al was die onbewust!

Heel veel succes!

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ehm mss een heel domme vraag maar waarom geven ze weeenremmers met 37+4 je kindje is af en mag komen:(

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat is geen domme vraag want ik vat m ook even niet??:(

6. Evientje

Evientje Niet meer actief

Dan weet je ook mijn reactie... Indertijd...
    Waren naar de gynaecologe voor een inleiding en kreeg voor ik mijn jas uit had al te horen dat ze niet ging inleiden, vervolgens echo en ctg, en kreeg weeën remmers, mocht als het niet met 40 weken was gekomen terug komen!
    Bij de ctg's was het op spoedeisend voor zwangere en doen ze eigenlijk niet zoveel zolang de ontsluiting niet verder is als 3cm!
    Zijn wel meer zaken fout gegaan bij die zwangerschap, ze hadden mijn bekken niet gecontroleerd ondanks verzoeken en aanleiding, mijn zoontje was te groot voor mijn bouw, had zowiezo geen gewone bevalling mogen worden, maar daar kwamen ze allemaal achteraf mee.
    Ze hebben na de zwangerschap de echo's opnieuw bekeken en toen kwam er een hele andere uitgerekende datum uit! 2 weken eerder! Ze hadden weeenopwekkers moeten geven ipv remmers etc.
    Was voor mij altijd een reden om het er bij 1 te laten, vertrouwen is er bij mij niet echt. Maar ben pas bij de gynaecologe geweest, goed gesprek gehad, want het kriebelt toch wel weer, en afgesproken dat ik als ik zwanger ben extra controle krijg en een keizersnee. Echo's in het zkh ipv bij het echocentrum etc.

Dus vind je opmerking niet raar, ik had hetzelfde indertijd...

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    maar heb niet echt last van stress ja wel gehad maar nu eigenlijk niet meer. Ik wist wel dat je harde buiken etc van stress kon krijgen maar niet dat stress het ook kon stoppen.

8. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Frusterend dat je maar moet wachten.
    Vooral dat je weeenremmers kreeg. Dacht toch dat je mocht bevallen met zoveel weken.

Stress geeft inderdaad kans op weeen.

Hoop dat de laatste loodjes wat beter worden en je de kleine snel in je armen mag nemen

Deel Deze Pagina