Heel veel succes. Ik denk dat ze je nu wel vasthouden in het ziekenhuis hoor.... En weer iets wat veranderd is de afgelopen jaren, bij mijn 2e bevalling begon dat ook met vlieen breken zonder weeën (8,5 jaar geleden), en werd ik al na 24u vastgehouden in het ziekenhuis ivm infectiegevaar. Uiteindelijk spontaan in het ziekenhuis geboren, maar wel op medische idicatie. Het gaat echt niet lang meer duren! Heel veel succes! Gr. Cellie.
heel veel succes met de bevalling en daarna maar lekker genieten van de kleine. Laat het ons ff weten? Jikke
hoi allemaal. Ben weer naar het ziekenhuis geweest. De weeën wilen helaas nog niet doorzetten. Mocht vandaag nog naar huis maar als er vannacht nog niks gebeurt moet ik morgen om half 8 worden opgenomen. Dan zijn de 72 uur om. En dan gaan ze me helpen. Ze hebben al gezegt dat de kleine zeker 1 nacht moet blijven. En als het bloed en het gewicht van de kleine goed is mag ze naar huis. Maar dat is allemaal nog afwachten. Dus het kan dan zijn dat ik een tijdje niet op het forum ben. Want als ze me morgen gaan helepen wil niet zeggen dat het ook morgen geboren word HELAAS. Ik probeer jullie nu nog zoveel mogelijk op de hoogte te houden. xxx kim
spannend meid.. nee idd als je word ingeleid wil niet zeggen dat je die dag beval.. maar miss was ik een uitzondering hihi 4 en halve dag na de inleiding! maar ja hopelijk voor ja zo snel mogelijk! zet hem op.. en geniet van de kleine dadelijk!
Nou de spanning blijft er zo wel in. Ik wens je heeeel veel succes en hoop dat alles voorspoedig (en gezond) zal verlopen! Liefs Manuela
Spannend hoor! Heel veel succes en sterkte, Kim en Maikel! Duim duim duim duim, dat alles voorspoedig verloopt! Groetjes, Wendy