Zeg dat wel Sandra1982.. ... Meestal is geen nieuws, goed nieuws, maar ik begin echt te denken dat dit niet positief is... pffff
Toen ik bevallen ben van mijn eerste en mijn water brak, is mij gezegd dat de baby binnen de 24u moet komen ivm infectiegevaar. Vind het vreemd dat ze 48 uur later gewoon nog thuis zat te wachten ?
Lijkt me eigenlijk van niet, als je zoiets post dat je vliezen zijn gebroken enzo, dan kom je toch ook even terug om te vertellen hoe is het is geweest? Tenminste dat zou ik doen. Misschien niet meteen, maar toch zeker wel zodra ik in staat ben. Een maand is best wel lang, of hoelang is het geleden dat ze dat heeft gepost.
Ik denk dat dat niet veel zin heeft, is las al eerder dat ze na die post niet meer online is geweest.
Nou ik krijg altijd een mailtje op mijn hotmail adres dat ik een pb heb, dus ook al ben ik niet meer op het forum geweest, dan weet ik wel dat er een pbtje is... Ik heb er net maar eentje gestuurd, dat we haar missen, hopen dat alles goed is en of ze even wil laten weten hier hoe het met haar gaat!