Hallo meiden, een vriendin van een vriendin van me (hahaha klinkt ingewikkeld he? maar ik ken dat meisje zelf ook wel) heeft verteld dat ze vanaf week 36 frambozenblaadjesthee heeft gedronken. (dus niet gewoon frambozenthee. niet fambozen, maar blaadjes zoals ze zelf opschreef). Nu heeft haar dat geholpen met een makkelijkere bevalling. Het zorgt voor een betere ontsluiting want het verzacht. Heeft iemand ervaring hiermee? Of kent iemand die er ook baat bij heeft gehad? Weet iemand of het schadelijk kan zijn?
Hoi Ellen, ik heb het ook gedronken. Het is niet schadelijk, maar of het echt helpt voor een makkelijkere bevalling... Zelf had ik wel een supersnelle bevalling, om 01.30 uur braken mijn vliezen en om 05.38 uur is mijn zoontje geboren. Durf alleen niet te zeggen dat dat aan de frambozenblaadjesthee toe te schrijven is, maar baadt het niet dan schaadt het niet toch? Groetjes Monique
Hier ook eentje die alles deed voor een voorspeodige bevalling!! Dronk me suf aan de frambozenblaadjes thee, helaas meid moet ik je mededelen dat de hele bevalling 36 uur duurde, ik was ingescheurd en 6 hechtingen had... Dus ik geloof er niet zo in! Deze keer (zie banner) voor mij geen frambozenblaadjesthee, vond het niet eens zo lekker! Hahhaa! xx