Vruchtwater na gemeenschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kkatinka, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    #1 kkatinka, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt: 13 feb 2015
    Hi, ik heb vannochtend gemeenschap gehad, en ben daarna even blijven liggen. Toen ik uit bed ging kwam er enorm veel water uit me, maar dat is logisch, het sperma moet er toch uit.. Maar het was wel erg veel, en het was dun. Sperma dat eruitloopt hoort nit waterdun te zijn, toch? Ik rook eraan en het rook niet sterk naar sperma.. Een beetje wel, maar toch minder vies, gewoon alsof het erg verdund was, een beetje zoetig..
    Iemand een idee wat dit jan zijn?
    Zou het erg zijn als het wel vruchtwater was en ik niks ermee doe, dus gewoon doe alsof er niks is gebeurd? Ja als de weeën komen Merk ik dat, mar mochten de weeën uitblijven dan moet je natuurlijk geen gemeenschap hebben etc. Vind het nogal akward om vk te Bellen. Waarsch omdat het hoogstwaarschijnlijk gewoon sperma was..

En: als het mijn vliezen waren dan had ik na het gebeurn van 9 uur s ochtends ook nog vocht moten blijven verliezen,toch?

2. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Was het geen afscheiding?
    Ik heb de laatste weken ook waterdunne afscheiding wat er gewoon uit komt lopen..
    Maar als het echt zoet ruikt kan het vrucht water zijn maar dan zul je in de loop vann de dag meer verliezen even in de gaten houden dus!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan soms best waterig zijn :) schrok me laatst ook een ongeluk, maar was niets aan de hand. even aankijken nog iig.

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik heb er ook last van.. zomaar ineens.. *plens*..
    maar als het zoetig ruikt, zou ik wel even aan de bel trekken..
    als het gwn naar afscheiding ruikt (of evt sperma..tja sorry haha)..
    dan zou ik mij geen zorgen maken..

5. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    ik zou toch bellen...mss wel vruchtwater en aangezien er dan sperma van je man in kan komen heb je extra gevaar voor infectie. heus de vk komt wel raardere dingen tegen!

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Als je even bent blijven liggen en daarna pas opstond denk ik dat het sperma was. Dat wordt namelijk waterig onder invloed van jou lichaamstemperatuur, zuurgraad, etc. Wellicht vermengd met wat afscheiding.

Mocht je nou de rest van de dag nog scheutjes verliezen dan zou ik toch voor de zekerheid de vk bellen, maar zoals je het nu omschrijft vind ik er niks geks aan :)

Deel Deze Pagina