Mijn vorige 2 zwangerschappen lagen ze rond 25 weken in hoofdligging. nu ben ik 32 weken en ligt de kleine nog steeds in stuit. volgens de vk komt het vaker voor bij 3e kindjes dat ze later in hoofdligging gaan. bij wie was dit ook zo? En vanaf wanneer gingen jullie kindjes draaien naar hoofdligging?
Heel herkenbaar! Bij mij lagen de eerste 2 ook snel goed. Bij deze zwangerschap bij 34 weken. Niet te druk over maken hoor!
Hier 2e kindje met 35,2 weken in stuit en nu met 36,2 weken hoofdligging. En door veel vruchtwater kan ze nog steeds alle kanten op draaien. Dus het zegt allemaal niet zoveel.
Mijn eerste lag dwars is nooit gedraaid. Deze baby lag ook bijna alleen maar dwars en is nog maar net gedraaid en ligt inmiddels iets in mijn bekken met het hoofdje. De gyn vertelde me dat het echt nog heel goed kan! Ik voelde het ook want met 32 weken draaide de baby nog regelmatig helemaal om, om uiteindelijk weer dwars te gan liggen. Pijnlijk..!!
Hier de 3e.. hij ligt wel met hoofdje naar beneden.. maar af en toe gaat ie er nog wel uit zeg maar.. nu ligt ie wel helemaal ingedaald (zei de VK gisteren) maar kan zelfs nu nog eruit.. maar draaien..?? dat hoop ik toch niet meer..
Mijn derde lag veelal dwars of in stuit. Nu een hele poos goed gelegen. Vorige week woensdag nog met het hoofdje naar beneden. En af gelopen woensdag lag ze weer dwars... Ik hoop dat ze nog zal draaien. Dit kan nog makkelijk zei de gyn. Ik heb ook veel vruchtwater dus ze kan alle kanten nog op. Volgende week maandag gaan we kijken of ze inmiddels goed is gaan liggen. Ik hoop het wel!!!