Heb gisteren via MP een professionele fotograaf gevonden die o.a. zwangerschapsshoots maakt! Ideaal... dus heb voor 28 mei een afspraak met hem gemaakt. Nu wil ik géén brave saaie foto's, maar juist SEXY! En niet teveel aan Vind die foto's zóóó mooi waarop zwangere vrouwen hoge hakken en een mooi lingeriesetje (beha + slip) aanhebben. Op en top vrouw en sexy zwanger! Zijn er meer meiden die dit zo hebben laten doen?? Ik heb er écht zin in.
kan er niet over meepraten maar klinkt erg gaaf! Kun je een foto'tjes posten als je geweest bent? Veel plezier!
ik zal hier zeker een paar pics plaatsen. De shoot van ong. anderhalf uur kost 60 euro, incl. alle pics op CD Rom + een gratis foto van 20 bij 30 cm. Heb er zin in!
Ik ga het ook doen!!!! Hou absoluut niet van die standaard-zwangerfoto's en mijn vriendin (semi-prof) mag dan ook helemaal los gaan... Ze heeft supergave ideeën en we trekken er gewoon een hele dag voor uit! We gaan ook voor de sexy foto's met mooie belichting, lingerie, alleen een overhemd, bloot maar niet té enz... Moet helaas nog even wachten, al heb ik al een aardige buik... Ze heeft me trouwens heel veel voorbeeldfoto's gepb't via hyves, dus als je ideetjes op wilt doen laat maar weten...
Klinkt helemaal goed, mag ik vragen bij wie je dat laat doen? Heeft hij een site? ik ben ook nog op zoek zie je, maar kon via internet alleen brave plaatjes vinden?
Ja ben ook heel benieuwd bij wie je het laat doen! Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook laten doen (zowel met kleding als in lingerie) maar denk dat het mooier kan dan waar ik het heb laten doen. Wil het deze keer ook weer laten doen, moet alleen nog even geduld hebben Heel veel plezier in ieder geval!!
Heb je hyves? Als je dat even pb't dan stuur ik ze naar je door... Heb ze niet in mn mail staan, en als ik ze hier allemaal moet uploaden ben ik wel even bezig!