Ik heb de laatste week dagen dat ik er iets uit voel lopen. Mijn ondergoed en legging zijn dan vaak wat nattig. Als ik op mijn hand blaas dan gebeurd er niks. En als ik daar beneden voel dan is het wit, niet echt slijm achtig maar wel dikker dan water zeg maar. Ik zou ook niks kunnen opvangen voor het ziekenhuis. Alleen via inlegkruisje of maandverband. Ik zelf ga er vanuit dat ik wat waterige afscheiding heb, maar toch blijft die twijfel.
Ik vermoed ook afscheiding, zeker omdat er niks meekomt als je op je hand blaast. Maar als je het niet vertrouwt, even je vk/gyn bellen voor de zekerheid.
Bij geen vertrouwen altijd voor bellen die kunnen een simpel testje doen om uitsluitsel te geven. Gewoon om vragen. Je kan namelijk ook een hoge vliesscheur hebben dan hoeft er niet altijd iets mee te komen met op je hand te blazen.
Ik heb vroegtijdig vruchtwater verlies gehad bij mn derde zwangerschap vanaf 16,5 weken tot 17,5 weken(toen werd zoontje geboren). Was meteen duidelijk dat t anders was dan afscheiding. En idd als ik op mn hand blaasde had ik gelijk een natte broek. Zolang dat niet gebeurt zit t gewoon goed en is t vast afscheiding. Ik heb t nu bij mn vijfde zwangerschap ook heel erg en schiet steeds in paniek. Maar dan doe ik een droge onderbroek aan en blaas ik op mn hand en ben ik gerust gesteld. Mocht je echt blijven twijfelen dan kan de vk t gewoon ff nakijken met een simpel teststripje.
Herkenbaar ! Ik heb het vooral met hoesten / niezen , zit dan ook behoorlijk vlek in ondergoed lijkt wet wittig , als ik dan op mijn hand blaas komt er niks en dan ben ik wel gerust gesteld
Ik kan ook niet zonder Inlegkruisje ivm vochtverlies. Anders ook meteen een natte broek maar het is geen vruchtwater. Maar als je blijft twijfelen gewoon bellen, wij kunnen vanaf een computer nooit zeggen hoe of wat.