Weten jullie of er een natuurlijk middel bestaat tegen stress die je mag hebben als je zwanger bent? Ik weet dat valeriaan wordt afgeraden.
Ik zou persoonlijk naar een praktijk gaan. Ik kwam tot een jaar geleden altijd bij een homeopathisch praktijk. Ook voor stress. Het wordt dan zo goed op je afgestemd, ook weten hun wat wel en niet kan
Is er een lijst van goede homeopaten? Ik ben echt totaal niet thuis in die tak vd gezondheidszorg namelijk
Kun je niet beter de oorzaak van de stress aanpakken (als dat mogelijk is) in plaats van de symptomen te bestrijden?
Ik slikte na de bevalling (ivm angst, stress en depressie) Sepia officinalis en Phosphoricum acidum. Mij hielp de Sepia erg goed; het haalde de scherpe kantjes eraf, ik voelde me minder overvallen. De phosphoricum werkte minder maar dat ligt aan de persoon en niet aan het spul zeg maar. Ik weet alleen niet of het mag tijdens de zwangerschap dus dat moet je wel echt even navragen bij de homeopaat/apotheker. (Dit zijn de Latijnse/ Franse namen van de homeopathie, maar ik ga er vanuit dat een homeopaat wel weet wat het is. Edit: even gegoogeld en Nederland houdt dezelfde namen aan, dus dat is makkelijk )
Ik heb even gegoogeld. Als je intikt bij Google praktijk voor klassieke homeopathie dan komen er veel praktijken naar boven. En wat @Flamingooo zegt... klopt ook! Maar wat ik het voordeel vind van langs gaan bij een homeopaat. Het is niet nou wat heb je? Hocus pocus een middeltje. Gaat echt met je in gesprek en relativeren. Althans de mijne dan.
Je mag mij ook een privé bericht sturen, dan kan ik je eventueel vertellen waar ik zit. Dat doe ik liever niet zo op t forum.