Vruchtwater of iets anders

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secretje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Ik zit hier te twijfelen of ik wel of niet vruchtwater ben verloren.

    Vanavond hebben mijn man en ik gevreeën (voorafgaand heb ik mijn blaas leeg geplast). Een half uurtje na die tijd voelde/hoorde ik een rare plop in mijn buik en ik dacht dat ik vanwege diarree naar de wc moest (pijnlijke darmen). Sorry voor de details, maar ineens voelde ik bij het opstaan vanalles lopen. Ik ben dus snel naar de wc gegaan en het hele kruisje van mijn onderbroek was nat (liep niet via mijn benen). Ook druppelde het wat in de wc. Het was niet een hele grote plens. Moet er wel bij zeggen dat mijn kindje al volledig is ingedaald.

    Anders morgenvroeg toch maar met de verloskamers van het ziekenhuis bellen om te vragen of ze kunnen kijken of het gebroken vliezen zijn. Misschien wil ik ook wel te graag bevallen.
     
  2. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Het klinkt wel als vruchtwater.
    Ik ben ingeleid en daar hebben ze mijn vruchtwater gebroken en toen kwam er ook geen hele plens uit want Wessel zat ook al ingedaald.
    Later toen de weeén goed op gang waren en ik naar de wc moest stond ik op en toen kwam er wel een plens.

    Vruchtwater ruikt zoet dus misschien kan je nog even ruiken aan je onderbroek.
     
  3. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik heb weleens gehoord dat je vruchtwater niet kunt ophouden als je op je hand blaast.

    ik zou zoiezo nu even bellen, want mochten het wel je vliezen zijn dan mag je daar ook niet al te lang mee rondlopen.
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    @Angel Eyes dat heb ik ook gehoord ja dus dat kan je misschien ook nog proberen ;)
     
  5. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Het was inderdaad vruchtwater en de weeen zijn hier begonnen.
     
  6. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Heel veel succes!

    Het is strakjes heel bijzonder om je kindje eindelijk vast te houden!
     
  7. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Heel veel succes!
    En straks lekker genieten van je kleintje :D
     
  8. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    succes en je kan het!
    geniet van je kindje straks
     
  9. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wow wat spannend, heel veel succes toegewenst!

    moet zeggen dat ik stiekem jaloers op je ben, ik wil ook bevallen! misschien ook maar eens mijn mannetje versieren vanavond, :oops: :oops: .

    succes!

    joyce
     
  10. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Spannend dat het al begonnen is! Ik wil nog wel even melden dat als het vruchtwater helder blijft en het kindje is ingedaald, dan is het na 24 uur wel een verplichte ziekenhuisbevalling, maar er hoeft niets mis te gaan met de kleine hoor.

    Ik heb zelf 40 uur met gebroken vliezen gelopen en ze zouden mij pas na ca. 60 uur uiterlijk inleiden, want Siem maakte het prima dus er was geen haast bij. Dat ik naar het ziekenhuis moets was puur uit voorzorg vanwege verhoogd infectiegevaar. Maar alles is natuurlijk gegaan!

    Ik hoop dat jij net zo'n fijne bevalling mag beleven!
    Succes!
     
  11. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Inmiddels ben ik bevallen van een zoontje: Quinten. 30 Uur na de gebroken vliezen is hij helemaal gezond ter wereld gekomen.
     
  12. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow wat leuk, las net over je vliezen, hihi maar hij is er al,..
    van harte gefeliciteerd, veel geluk
     

Deel Deze Pagina