hallo ik heb de hele week al last gehad van pijnlijke borsten ben nu 5 weken.gisteren had ik er nog telkens steekjes in maar vandaag voel ik niets meer.wie kent dit en is dit wel goed
He meid, Heb tot 5 weken ook last gehad en toen was het over.. Maar hoera vandaag zijn ze terug .. Ik heb zelf weinig last van kwaaltjes maar ik hoor hier van alle dames dat ik me geen zorgen hoef te maken.. Geniet van je zwangerschap!
Ik heb juist geen last gehad tot week 12 ofzo. Toen 2/3 weken giga last gehad vooral snachts. En nu is het weer normaal....aanraking is gevoelig maar geen pijn meer zoals toen. Niks aan de hand, bij iedereen is het anders!
Zo af en toe heb ik wat steekjes in mijn borsten. Maar eigenlijk de gehele zwangerschap tot nu toe amper wat gemerkt aan mijn borsten. Ken ook vrouwen die de hele zwangerschap niet eens konden hebben dat ze al naar de borsten keken!! Dus idd voor iedereen is het heel anders. Geniet lekker van je zwangerschap!!
Ik ben nu ook 5 week en 3 dagen zwanger, en heb dat ook ik heb nu twee dagen amper last van mijn borsten. het gaat erg heen en weer had ook last van de rug en hartkloppingen maar dat is nu ook bijna weg. Schrok ook heel erg en dacht ohwjee het zal toch niet, het vertrouwen winnen in je lichaam is heel erg moeilijk. Liefs Wilma26
Ik weet van mijn zwangerschap dat het je heel onzeker kan maken als je de ene dag wel, en de andere dag geen klachten voelt. Maar, het is heel normaal en hoort er allemaal bij.
ik ben nu 6,5 week en ik heb de afgelopen 2 weken al meerdere malen lopen stressen als mijn borsten een dag of een deel van de dag niet gevoeig en opgezet waren. Ik word daar ook heel erg onzeker van. Anderzijds durf ik nu wel te zeggen dat het de ene dag erger is dan de andere. Net als ik denk dat het helemaal over is, dan zijn de pijnlijke borsten weer terug. Maak je dus niet teveel zorgen. Kwaaltjes komen en gaan en dat betekent niet dat het mis gaat met je zwangerschap. (Op het forum "vragen aan de verloskundige" zul je dat ook lezen). Groetjes, Anne