Jeetje, erg geschrokken! :-(

Discussion in 'Zwangerschap' started by MissT, Aug 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden,

Even mijn verhaal kwijt hoor.
    Vanmiddag had ik even een middag slaapje gedaan. Toen ik een uur of drie wakker werd en op wilde staan had ik erge pijnscheuten in mijn zij. Wilde naar de badkamer lopen maar trok het gewoone echt niet van de pijn :( Gauw mijn mams opgebeld en die kwam gelukkig snel langs. Probeerde samen met haar op te staan vanuit mijn bed maar de pijn was gewoon te erg.
    Snel maar de VK gebeld die langskwam. Ze kon de pijn niet echt plaatsen wat het was.. het was te hoog voor mijn darmen en baarmoeder. Ze heeft even geluisterd naar de baby en die deed het gelukkig heel goed.
    Ze raadde mij wel aan meteen langs de HA te gaan. Gelukkig kon ik meteen terrecht en moest mijn plasje meenemen.
    Daar aangekomen bleek al snel dat ik een infectie heb bij mijn urine. Gelukkig was ik er optijd bij want het kan snel omhoog schieten :(... nu heb ik antibiotica gehad en moet deze 24u even aankijken of ik geen koorts en niet meer pijn krijg.
    Mijn plasje is ook doorgestuurd naar het zkh om op kweek gezet te worden.

Pfff was echt geschrokken... was zo bang dat ik opgenomene moest worden of iets :(...
    Nu maar heeeel rustig aan doen!

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Jeetje, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Hopelijk kom je de komende 24 uur goed door! Beterschap!

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

Feb 10, 2010
    638
    2
    18
    Female
    Groningen
    Ja dat is wel even schrikken inderdaad!
    Nou doe maar rustig aan en beterschap ermee.

Liefs

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken ben, zou ik ook zijn.

Heb toevallig vorig jaar een zware urineweg infectie gehad, terwijl ze eerst aan een acute blindedarm onsteking dachten. Het doet echt enorm pijn (geen gewone pijn van een blaasontsteking)

Hopelijk trekt het snel weg, gelukkis is er niets mis met de kleine:)

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
    ik heb met mijn vorige zwangerschap een soort gelijk iets gehad...
    dat je urine wordt opgestuurd om op kweek te zetten moet je je trouwens geen zorgen om maken, dit gebeurd zeker bij zwangere vrouwen standaard!
    doe rustig aan en sterkte ermee!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Jeetje dat is inderdaad schrikken zeg!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat is schrikken inderdaad.. Beterschap!

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    vervelend meis!
    Ik werd zaterdag op t werk niet goed van de pijn, naar de huisartsenpost geweest en ook een blaasontsteking.
    Kuur gekregen waar ik ziek van werd, erg spugen etc. Urine op kweek gehad bij de huisarts, en vandaag ook moeten opsturen voor het ziekenhuis..
    En begonnen aan de tweede kuur. Is echt niet leuk als je zwanger bent!
    Beterschap!

9. luuus

luuus Niet meer actief

dat ois indd schrikken gelukkig niks met je kindje... beterschap!

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje meis, dat is zeker schrikken! Gelukkig heb je gelijk actie ondernomen!!
    Nu rustig aan, aan jezelf denken en hopen dat het allemaal aanslaat!!
    MEt de kleine meid is niks aan de hand, dus komt echt helemaal goed hoor meis, maak je geen zorgen!!

Dikke knuffff

Share This Page