Ik ga in het ziekenhuis bevallen (zonder medische noodzaak) en ben mijn vluchtkoffer aan het klaarzetten maar ik vroeg me af: Moet ik iets meenemen naar het ziekenhuis uit het kraampakket?
Dat lijkt me niet! Ik ben beide keren thuis bevallen dus weet niet hoe het zit naar ik zou het absurd vinden als je wat dat aan gaat zelf dingen mee moet brengen.
bij mijn zoontje in het ziekenhuis bevallen en je hoeft idd niets mee te nemen naar het ziekenhuis.. Wat ik wel heb gebruikt van mijn kraampakket, bij de reis naar het ziekenhuis, was zo'n onderleggertje.. (matje.. hmm weet even niet precies ) omdat mijn vliezen waren gebroken, om op te zitten. Die had ik al klaar leggen, samen met een vuilniszak, haha. Was er, toen ik onverwacht naar het ziekenhuis moest en leeg stroomde voor mijn gevoel, best blij mee. Maar puur om te bevallen.. helemaal niets, krijg je allemaal van daar +'
Nee hoor je hoeft niets mee te nemen. maar zoals hierboven ook gezegd... zo'n onderlegger is wel handig om in de auto te hebben liggen voor het geval je vliezen breken/gebroken zijn terwijl je nog in de auto moet.
Dat is een celstofmatje, zo'n onderlegger, dat is wel handig. Verder niks, ik kreeg vanuit het ziekenhuis juist kraamverband mee naar huis, en een fles om mn onderkantje te spelen.