3x hebben ze de bevalling een handje moeten helpen wat is de kans dat dit de 4e x weer gebeurd? Ik hoop zo om is spontaan in gang te schieten, heb mij laten vertellen dat het komt door een bepaald hormoon maar dat sommige dat niet of nauwelijks aanmaken..
Goedenavond, uiteindelijk komt bij elke vrouw een bevalling spontaan op gang. Alleen heeft elke vrouw een verschillende dracht. Sommige vrouwen bevallen altijd voor de 40 weken en andere vrouwen lopen tot 42 weken. Een kindje geeft vaak zelf aan wanneer het klaar is om te komen. Waarschijnlijk val jij onder de categorie vrouwen die een langere dracht heeft, dus is de kans helaas aanwezig dat je toch weer een handje geholpen moet worden. Succes! Groetjes Monique
Ben 2x te vroeg begonnen dus geremd en na het stoppen vd medicatie is het wat blijven aanmodderen zodat ik 40 en 39w ben ingeleid, de 3e buiten opening niks last en ingeleid op 40w en 6d...dus de kans is groot dat er weer niks gebeurd? In belgie laten ze je niet gauw tot 41 a 42w lopen.