Heb jij je innesteling gevoeld? Hoe lang duurt een innesteling?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Hilse, Sep 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb twee vraagjes.
    1. Hoe lang duurt een innesteling (gemiddeld)?
    2. Heb jij je innesteling gevoeld?

Ik weet dat het meestal niet gebeurt dat je werkelijk je innesteling voelt en dat het ook vaak je darmen bijv zijn die al opspelen. Maar ben benieuwd of en wat je voelde!

Groetjes Hilse

2. Kel1989

Kel1989 Actief lid

Jan 19, 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee niks van gemerkt

3. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

May 13, 2015
    731
    82
    28
    Helaas niets van gemerkt, moest netjes 2 weken wachten of ik ongesteld werd;)

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Heel duidelijk gevoeld steekjes en menstruatie achtig krampen vanaf 6dpo tot 12dpo ik dacht nog jeetje dit zou wel erg vroeg zijn.... waar werd niet ongesteld en had een knaller van een test.

5. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Bij de eerste heb ik een kwartier krom gezeten, kon niet meer fatsoenlijk mijn buik strekken, teruggerekend was dat toen mijn innesteling.

Bij de laatste twee keer niks gevoeld.

6. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

May 2, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, achteraf gezien wel.
    Bij mijn eerste miskraam liep ik in de supermarkt en moest echt even stil staan vanwege de felle steek die ik plotseling voelde.
    Bij deze zwangerschap was ik op weg naar de keuken en was blij dat ik onderweg een stoel tegen kwam waar ik even op kon zitten, vanwege weer zo'n felle steek.
    Ik dacht altijd dat je dat niet zou voelen, maar dat zijn de enige keren dat ik zo'n steek heb gevoeld, dus geloof absoluut dat dat de innesteling was.

7. devilduckie

devilduckie Actief lid

Dec 22, 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Ik dacht 4 dagen lang dat ik gewoon ongesteld was! Flink teleurgesteld natuurlijk, tot bleek dat de volgende maar niet kwam! Toch maar testje gedaan en loop nog steeds rond met het resultaat 😉.

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij mn eerste niets van gemerkt.
    Bij mn jongste zeker wel pff.
    Heb twee dagen en nachten mezelf ziek gevoelt.
    Duizelig misselijk naar onrustig en bloedheet (kouwkleum normaal)
    Was 4/5 dpo en ik wist gewoon dat ik zwanger was.
    9 dpo mijn eerste positieve test.

9. Novy4

Novy4 Actief lid

Mar 21, 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ik heb het denk ik 2 keer gevoeld , maar weet niet zeker of dat het was , voelde iig niet prettig , kort erna had ik twee keer een positieve test in handen :)

bij mijn dochter voelde ik in ieder geval zoveel pijn dat de HA mij doorstuurde naar de SEH omdat ze dacht aan een blinde darm ontsteking , bleek achteraf dat ik cystes erbij had , daarna na de zwangerschap nog vaak last gehad van diezelfde pijn en zodoende moest ik aan de pil om te voorkomen dat ik cystes kreeg :s ....

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Niks van gevoeld.

11. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Ik ook heb mijn innesteling gevoeld, ik voelde flinke steken die ongeveer paar minuten duurde, waarbij ik best wel even krom stond, ik heb geen bloed verlies gehad, maar ik wist zeker dat het mijn innesteling was.

12. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Bij de eerste zwangerschap niet en ook geen bloeding gehad
    Bij deze wel, een week voor NOD menstruatieachtige krampen en duurde zon twee uur en een dag voor NOD een veeg bruinverlies

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ik heb een innestelingsbloeding gehad. Ongeveer ruim een week na de eisprong.

14. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Achteraf terug gerekend heb ik het wel gevoeld. 2 dagen lang wat menstruatie achtige krampen en lage rugpijn gehad.

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    In De nacht van dag4 op dag 5 na de terugplaatsing werd ik wakker van hele korte venijnige steekjes. Duurde ca een uur.
    Weer niet of het de innesteling is geweest, maar had dat nooit eerder gevoeld en een goede week later had ik een knal positieve test....

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Bij m'n jongste heb ik op dag 7 tijdens een teambuilding een half uur lang vreselijke ongi kramp gehad, dacht echt dat ik ongesteld zou worden! Kon zelfs niet eens meedoen met de activiteit. 3 dagen later had ik een posi test! Of dat het echt de innesteling is geweest weet ik niet maar het viel wel op!

17. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Bij beide zwangerschappen heb ik niks gevoeld.

Share This Page