Hoi meiden, Ik heb twee vraagjes. 1. Hoe lang duurt een innesteling (gemiddeld)? 2. Heb jij je innesteling gevoeld? Ik weet dat het meestal niet gebeurt dat je werkelijk je innesteling voelt en dat het ook vaak je darmen bijv zijn die al opspelen. Maar ben benieuwd of en wat je voelde! Groetjes Hilse
Heel duidelijk gevoeld steekjes en menstruatie achtig krampen vanaf 6dpo tot 12dpo ik dacht nog jeetje dit zou wel erg vroeg zijn.... waar werd niet ongesteld en had een knaller van een test.
Bij de eerste heb ik een kwartier krom gezeten, kon niet meer fatsoenlijk mijn buik strekken, teruggerekend was dat toen mijn innesteling. Bij de laatste twee keer niks gevoeld.
Ja, achteraf gezien wel. Bij mijn eerste miskraam liep ik in de supermarkt en moest echt even stil staan vanwege de felle steek die ik plotseling voelde. Bij deze zwangerschap was ik op weg naar de keuken en was blij dat ik onderweg een stoel tegen kwam waar ik even op kon zitten, vanwege weer zo'n felle steek. Ik dacht altijd dat je dat niet zou voelen, maar dat zijn de enige keren dat ik zo'n steek heb gevoeld, dus geloof absoluut dat dat de innesteling was.
Ik dacht 4 dagen lang dat ik gewoon ongesteld was! Flink teleurgesteld natuurlijk, tot bleek dat de volgende maar niet kwam! Toch maar testje gedaan en loop nog steeds rond met het resultaat 😉.
Bij mn eerste niets van gemerkt. Bij mn jongste zeker wel pff. Heb twee dagen en nachten mezelf ziek gevoelt. Duizelig misselijk naar onrustig en bloedheet (kouwkleum normaal) Was 4/5 dpo en ik wist gewoon dat ik zwanger was. 9 dpo mijn eerste positieve test.
ik heb het denk ik 2 keer gevoeld , maar weet niet zeker of dat het was , voelde iig niet prettig , kort erna had ik twee keer een positieve test in handen bij mijn dochter voelde ik in ieder geval zoveel pijn dat de HA mij doorstuurde naar de SEH omdat ze dacht aan een blinde darm ontsteking , bleek achteraf dat ik cystes erbij had , daarna na de zwangerschap nog vaak last gehad van diezelfde pijn en zodoende moest ik aan de pil om te voorkomen dat ik cystes kreeg :s ....
Ik ook heb mijn innesteling gevoeld, ik voelde flinke steken die ongeveer paar minuten duurde, waarbij ik best wel even krom stond, ik heb geen bloed verlies gehad, maar ik wist zeker dat het mijn innesteling was.
Bij de eerste zwangerschap niet en ook geen bloeding gehad Bij deze wel, een week voor NOD menstruatieachtige krampen en duurde zon twee uur en een dag voor NOD een veeg bruinverlies
Achteraf terug gerekend heb ik het wel gevoeld. 2 dagen lang wat menstruatie achtige krampen en lage rugpijn gehad.
In De nacht van dag4 op dag 5 na de terugplaatsing werd ik wakker van hele korte venijnige steekjes. Duurde ca een uur. Weer niet of het de innesteling is geweest, maar had dat nooit eerder gevoeld en een goede week later had ik een knal positieve test....
Bij m'n jongste heb ik op dag 7 tijdens een teambuilding een half uur lang vreselijke ongi kramp gehad, dacht echt dat ik ongesteld zou worden! Kon zelfs niet eens meedoen met de activiteit. 3 dagen later had ik een posi test! Of dat het echt de innesteling is geweest weet ik niet maar het viel wel op!