ben ik nou zwanger???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bente1984, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bente1984

Bente1984 Nieuw lid

Jul 21, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal...

Ik heb even een vraagje omdat wij er weing verstand van hebben aangezien dit voor ons hopelijk de 1e echte keer zal zijn...;)
    Ik ben op 17 juni ongesteld geworden, ik heb een cyclus van ongeveer 31 dagen, waardoor ik dus rond 30 juni mn eisprong had...rond die dag hebben wij goed "geklust"...
    Ik had dus ook weer de 17/18 juli ongesteld moeten worden.., maar nee... helemaal niks.... We hebben vanmorgen een test gedaan en die was negatief...:(terwijl ik deze maand echt wel t gevoel had dat t nu raak was.., waarom kan ik niet uitleggen.
    Maar mn menstruatie blijft nog steeds uit...
    Ik heb denk ik ook niet de echte zwangerschapsverschijnselen zoals die beschreven worden op internet...:(
    Ik ben niet in de ochtend maar juist in de namiddag misselijk...
    Ben niet echt super moe, maar heb wel minder energie, sloom en nergens zin in...sneller last van humeurtjes...:$
    heb honger als een paard maar als ik dan eet zit ik met 3 happen vol! of niet en ik kan blijven eten. opgeblazen gevoel (met name als ik wil gaan slapen)
    Ik heb 2 dagen echt allemaal geurtjes geroken, maar dat verdween snel weer. Ik heb wel last van constipatie, terwijl ik daar NOOIT last van heb.
    Ik heb geen last van mn borsten, geen vette haren alleen kramp in mn buik alsof ik ongesteld moet worden...

Nou vraag ik me af komt dit omdat we het graag willen, of ben ik nou wel zwanger???

Thanks

2. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey,

Dan zou ik gewoon nog een testje er tegen aan gooien.
    Weet je ook zeker dat je toen je eisprong had?

Bij mij was de eerste test ook neg en twee dagen later pos.
    Ik was 1 keer s'avonds misselijk en toen heb ik de volgende dag de test gedaan. Kan zijn dat je een latere eisprong had en dat het wat langer duurd dat er Hcg hormoon in je lichaam zit.

Maar ik herken je verhaal wel hoor. Ik was ook sloom maar niet echt moe en ik wist gewoon dat ik zwanger was ook al was die test neg.
    Ik zag het dan toevallig aan mijn tepels, want die waren donkerder geworden na de innesteling die ook nog gevoeld had.

Succes meid, gewoon effe testen en anders naar de HA gaan.

Gr

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je kan zwanger zijn ja.
    Symptomen kun je je ook aan denken dus daar kijk ik nooit naar.
    Zal je zeggen dat mijn enige symptomen deze zwangerschap zijn, het groeien van mijn buik en dat het beweegt van buiten en binnen.

Als ik jou was zou ik het weekend weer een keer testen want het kan zomaar zijn dat je wat aan de vroege kant bent geweest.
    Ik weet niet hoe lang jullie aan het oefenen zijn en of je cyclus regelmatig is geweest zonder pil of andere anticonceptie want na het stoppen met bijv de pil kan je cyclus veranderen.

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ja de enige zekerheidhed is nog een test doen....
    Ik testte bij de eerste ook pas 5 dagen na mn NOD heeeel licht positief! Door de stress kan je menstru ook wat langer uitblijven... Ik zou je graag willen bevestigen dat je zwanger bent, maar helaas kan ik niet in je buik kijken ;) en zijn symptomen niet iets om vanuit te gaan.... HELAAS!

succes ermee meissie, hopelijk ben je hartstikke zwanger...
    hou ons op de hoogte!
    xxx

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik kijk ook nooit naar symptomen, hoe meer ik er last van had hoe negatiever mijn testen, en toen ik wel zwanger was had ik haast nergens last van.

ik vind ook zolang je nog geen posi test hebt ben je niet zwanger.

er zijn een hoop redenen waardoor je overtijd kan zijn, nog even afwachten dus, en ik elke 2 dagen een testje doen!

succes!!

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik zou een test van cb digitaal proberen dan weet je het zeker

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    idd even een nieuwe test doen over een paar dagen als je dan niet ongi bent geworden

klachten zijn bij iedereen verschillend
    ik ben nooit misselijk geweest in de ochtend , wel in de namiddag..

spannend hoor ;)

8. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Ik weet niet of je zwanger bent. Graag zwanger willen worden daar kan je lijf ook echte zwangerschapskwaaltjes van krijgen hoor!! Dat was bij mij wel zo tenminste! Hormonen zijn rare dingen.

Maar dat je in de namiddag in plaats van 's ochtends misselijk bent zegt echt geen drol hoor; ik was de hele dag misselijk. Die ochtendmisselijkheid is maar bij enkele vrouwen zo letterlijk. Dus dat zegt niks.

Wel is een echte zwangerschapskwaal bij de meeste vrouwen pijnlijke en gevoelige borsten. Dus als je dat totaal niet hebt zou dat wat kunnen zeggen.

Verder beginnen de kwaaltjes vaak pas echt vervelend te worden vanaf een week of 6 (dus 4 weken na je eisprong). Voor die tijd hoef je nog niet veel te merken.

Maar doe gewoon nog een test!

9. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik dacht ook een keer dat ik zwanger was en schrok me gek.
    Had ook die kwaaltjes die jij opnoemt, dus ik raakte er echt van overtuigd.
    Maar ik was toch echt niet zwanger.

10. Bente1984

Bente1984 Nieuw lid

Jul 21, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een reacties... wat lief, GEWELDIG!!!

Ik heb over t algemeen wel een regelmatige cyclus... niet anders dan anders dacht ik...
    Ik ben inmiddels 3 jaar al niet meer aan de pil omdat ik er heel erg misselijk van werd.. dus gewaagd maar op tijd stoppen...:)
    Nu zijn we een maand of 4 a 5 aan t oefenen... en ik ben nu toch wel later als anders... en of dat dan komt door een latere eisprong.. ik weet het niet....:(:(:(

Ik heb geen donkerdere tepels en ze zijn was gevoelig maar dat heb ik eigenlijk wel elke maand...:( dus ook dat zegt niks..

Tjo wat duurt wachten lang zeg!!!

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wat spannend zeg! Ik zou wachten tot vrijdag en dan nog eens testen als je dan nog niet ongesteld bent!

Share This Page