Mijn borsten zijn m'n bh's echt uitgegroeid. Op zoek naar nieuwe. Maar dan m gewone Bh maatje groter of zwangerschaps bh's oid?
Ik zou gaan voor zwangerschapsbh's. Ik heb in het begin ook gewone bh's gekocht in een grotere maat, omdat ik zwangerschapsbh's alles behalve sexy vond, maar uiteindelijk zat dat toch niet lekker en ben ik toch geswitcht naar zwangerschapsbh's. Ze zitten heerlijk en het zijn vaak meegroeibh's, want je borsten gaan nog meer groeien. Ik zie dat je vandaag 12 weken zwanger bent! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? En zit je nog steeds in Gent?
Ik had een aantal zwangerschaps bh's gekocht maar na een aantal weken begonnen deze ook te knellen. Nu (bijna 30 weken) zitten sport bh's het fijnste.. Ik zou dus sowieso niet te veel nieuwe bh's kopen.
Zou gaan voor een zwangerschapsbh/ voedingsbh. Die rekken nog een beetje mee, qua cup, maar vaak ook meer haakjes dus ook qua omvang geschikt voor groei. Online heb je hele mooi die wel charmant en sexy zijn mocht je dat belangrijk vinden 😁 Lingerievoortwee bijvoorbeeld.
Zwangerschap bh zou ik doen. Bij de h&m hebben ze fijne voor 14,95, zelf vorige week ook gehaald. Dit zijn ook voedingsbh's dus mocht je bv gaan geven ben je gelijk klaar. Maar ook als je dat niet zou doen zijn ze echt fijn.
Mijn borsten zijn nu zo gegroeid (ik had al een grote cupmaat) dat m'n gewone bh van de week spontaan de beugel knapte, van m'n zwangerschaps bh die ik vorige maand kocht krijg ik nu al blauwe plekken(!) op m'n borsten en de rest zit ook verschrikkelijk. Ik draag nu van die soort wonder topjes van tel sell hier in de plaatselijke kleding winkel gekocht en die zitten zacht en comfortabel. Ze staan niet zo mooi als een bh maar m'n man zei zelf al "dat zit toch veel lekkerder!"
Ik heb een meegroei bh gekocht bij livera. Maar ik draag m eigenlijk nooit 😂 Ik ben beugelbh verslaafd en daar zitten geen beugels in, heb nu dus gewoon bij de zeeman beugelbhs gekocht die een cupmaat en omvangmaat groter zijn. Zitten prima. Ook m'n voedingsbh's zijn met beugel
Ik vond de voedingsbeha's van Anita wel redelijk mooi en zat heerlijk. Kon ook nog wel wat extra groei hebben.
Die van Noppies zijn echt goddelijk! Die zijn nu bij de Prenatal in de aanbieding. Ik zou niet meer anders willen op dit moment.
Inderdaad noppies, prima Donna of anita maternity, zijn allemaal wel wat duurder maar tja, ik vind dat je het ook zeker wel merkt hoor!
mijn borsten groeien als kool! Ben van 75b/70C naar een 75F/80E gegaan. Ik koop gewone bh's, ik wil me nog wel een beetje mooi voelen en met zwangerschapsbh's verdwijnt dat gevoel volledig! Ik koop ze lekker bij de hunkemoller in de uitverkoop
Hier net hetzelfde! Ik had al een grote cupmaat en nu nog groter. Ik heb toch graag het gevoel dat alles stevig op z'n plaats blijft zitten.