Was jij al niet bekend met eiwitten in je urine? Heb je zelf toenemende klachten of wat is voor jou de reden om dit nu te testen? Ik vind 'm overigens meer bij het tweede vakje horen ipv het derde vakje waar je hem bij houdt.
Ik heb pre eclampsie gehad bij Mn dochter en 3 weken geleden hebben ze spoortje eiwitten gevonden en Mn schoonzus is huisarts dus die gaf me dat potje en sinds vandaag kleurt ie donker.
Erg lief van jouw schoonzus, maar ik denk dat je je alleen maar gek gaat zitten maken op deze manier. Anders morgen even laten controleren bij de verloskundige, tegelijk met de bloeddruk.
Ik loop bij de gyn heb dinsdag pas een afspraak! Ik krijg dan zoals altijd urine check en dan ben ik erg benieuwd
Spoortje of 1+ (vind ik hem beter bij kleuren) kan altijd tijdens de zwangerschap is heel normaal. Zou even afwachten. Laat het even los en probeer te ontspannen. De gyn nemen echt geen risico als ze denken dat er iets niet goed is. Duim voor je
Ja, ik heb volgende week afspraak. Dan kijken zij t ook na! Ik heb niet gebeld naar ze ik wacht t gwn af. Ja das waar ze nemen geen risico❤️