Deze vraag is vast wel eerder door vrouwen gesteld die onzeker waren! Ik ben momenteel 37,2 weken zwanger en heb nu zo'n onzeker moment.. Ik heb gister de hele dag voorweeen gehad, ik dacht echt als dit pijnlijker gaat worden dan gaat het doorzetten. Nou dat deed het niet en ik wist dat het dus voorweeen waren, oefenweeen iets in die richting. Vanmorge ben ik om half 7 opgestaan heb ik even geplast zoals zoveel x snachts en daarna even gegeten en weer terug in bed zonder man, dat slaapt 10 x beter . Om 9 uur werd ik weer wakker en wilde weer gaan plassen dus hup bed uit en direct op de wc gaan zitten, deed mijn plas en wilde net mijn papiertje er onderhouden toen er nog een grote plas kwam zonder dat ik iets deed?? Vervolgens nog een x.. ik dacht shit opvangen.. helaas te laat.. daarna op mijn hand geblazen voelde alleen een plop maar er kwam verder niets.. Ik dacht shit is dit nu vruchtwater?? maar ja in de pot lag plas met water enz vermengd daar heb je niets aan.. Ik dacht nou even ruiken dan aan mijn papier maar geurloos.. Nu moet ik vanmiddag naar de VK alleen wil ik niet met zo'n onzeker verhaal zo maar komen, zoals zoveel vrouwen doen die het kindje stiekem eerder willen. Ik ben alleen onzeker omdat de Vk al zei ''als jij vruchtwater gaat verliezen is dit niet heel veel want je kindje ligt heel diep''... zou ik het toch even aangeven straks? pfff ik klink echt wanhopig zeker?
Hoi Sproettie! ik zal het kort en krachtig houden: als je zo twijfelt (en dat vind ik héél normaal): nú de verloskundige bellen voor advies! Succes meid! Eef
Oeeei, ik zou bellen hoor.. zoeen 'plons' lijkt mij niet normale plas. Toen mijn vliezen werden gebroken was het wel heeeel veel trouwens en het rook wel apart... niet te beschrijven eigenlijk. Maarja, je kan het ook met beetjes verliezen en dan kan het overkomen alsof het geurloos is denk ik
Dames bedankt voor jullie reactie, ik ben net bij de VK geweest ze heeft het even gecheckt en denkt aan veel afscheiding maar geen vruchtwater.. Gelukkig maar he? Er is wel van alles aan het rommelen en ik moet het gewoon even in de gaten houden! Spannend!!
Altijd gewoon langs gaan, idd. Vinden ze niet erg... Ik had laatst overgegeven en door de druk verloor ik beneden 'vocht'. Ik dacht eerst dat het urine was, maar ik kon het echt niet ophouden en het was zoveel, terwijl ik vlak daarvoor nog had geplast. Het was ook nog eens kleur en geurloos, dus toch maar even langs zkh gegaan om na te laten kijken of het geen vruchtwater was. Was idd gewoon urine... Voelde mij uiteraard wel beetje lullig/schuldig, maar ze zeiden dat je beter gewoon langs kan komen als je twijfelt.