Heeii meiden, Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren met helderrood bloed ( nu geen bloed meer ) Ik ben vandaag 39wk zwanger, ik vroeg mij af, ( en ja ik weet dat niemand mij kan vertellen hoelang ik nog moet wachten ) ma ik vroeg mij af hoe het bij jullie verder is gegaan... Heeft de bevalling nog lang op zich laten wachten of ben je snel daarna bevallen? Willen jullie je ervaringen met mij delen? xxx Adorable
ik ben van de week ook een slijmprop verloren alleen zonder bloed maar heb het de vk gevraagd en die zegt dat het niet hoeft te betekenen dat je bevalling snel gaat komen. vriendin van mij had s'morgens haar bloedprop met slijm verloren en s'nachts bevallen dus kan alle kanten op denk ik.
Het zal bij jou echt niet lang meer duren. Zou toch wel in je achterhoofd houden dat het snel gaat beginnen.
Dat is het eerste begin! Bij mij begonnen snel daarna de weeen. Het staat ook op mijn lijstje van tekenen dat de bevalling eraan komt.
Bij mij was toen beide keren de bevalling begonnen (slijmprop met bloedsliertjes er doorheen). Succes!
Ik verloor 's nachts wat slijm, geen hele prop ofzo maar heel vreemd doorzichtig slijm. Ik had ook al flink wat buikkrampen (voorweeën dacht ik) en de combinatie met dat slijm maakte me toch wel hupsig Pas later, nadat ik 20 keer naar het toilet was geweest om te checken want sssspppannnnenddd, zat er wat bloed bij maar echt minimaal! 21 uur later is miniNooNoo geboren
nou adorable ik ben een uur geleden ook mn bloedprop verloren, bah wat is dat vies. nu wel weer meer weeën dus eff afwachten wat er gaat gebeuren nu.
Ik kan je niet helpen want ik verloor mijn slijmprop nadat mijn vliezen al waren gebroken Maar iig heel veel succes!
Ik ben 's ochtends mijn slijmprop verloren, de hele dag gerommeld, en 's nachts begon het door te zetten. Naar het ziekenhuis (dochter was een dag te vroeg), daar zijn de vliezen gebroken en die dag is ze geboren.
Bij allebei mijn slijmprop verloren een dag voor de bevalling, ik zal ook maar in je achterhoofd houden dat het niet meer lang gaat duren. Spannend hoor!
hier mn slijmprop verloren rond een uur of 11 in de avond toen ik even ging plassen. Kreeg erna wat kramp wat vanaf een uur of 2 echte weeen werden en volgende dag om 15.06 is onze zoon geboren. Sterkte met de weeen en bevalling zou ik zeggen!
Oeeehh wat spannend hihihi, alleen ma positieve ervaringen hier dus hihi, dan zal ik zometeen ma gaan slapen, wie weet komt het dan op gang!! @wendy: oohhh voor jou ook spannend zeg!! Jij ook heel veel succes!!! xxx
Ik verloor um zonder bloed, de prop was ook zelf niet bloederig, op maandag. Ik had het niet eens in de gaten totdat ik een volgend keer naar de wc ging en de prop languit op de wc bril zal liggen (jaja..vies verhaaltje, ik weet het) Diezelfde week op vrijdag ben ik anderhalf uur na het beginnen van de weeën ( 2 uur en 10 minuten na het breken van de vliezen) als met een oerknal bevallen van mijn mooie dochter.
Bij de eerste verloor ik de prop (bloederig) toen ik al een paar uur lichte weeën had. Het zette door en de nacht erop ben ik bevallen. Bij de tweede verloor ik een slijmprop (niet bloederig) bij 31 weken. Dit betekende gelukkig helemaal niks. Pas toen ik met 40+1 flinke wee-achtige krampen had kwam er een bloederige prop los en een paar uur later was onze dochter er.
Nou hier is in ieder geval nog alles rustig helaas, ik ga me zo aankleden en dan naar de winkel, mssn dat dat gewandel iets doet @Wendy: Ennnnn heeft het bij jou al iets gedaan??? xxx
jaaaa onze kleine meid is geboren. vannacht om 0:15 werd ik wakker moest naar de wc toe. ik ging weer in bed liggen en voelde mn vliezen breken om 0:20. gelijk flink weeën gekregen. mn man wakker gemaakt en om 2:00 vk geweest, nou die kon gelijk blijven had toen 4-5 cm ontsluiting, maar zij dacht dat het erg ging zoals ik pufte. nou dat was ook zo gingen naar boven toe en na nog 6 weeën is onze meid ARYANA geboren om 2:25. heb nu wel flink naweeën maar dat had de vk al voorspeld omdat het gewoon zo snel is gegaan. ze weegt 3480 gram en is ongeveer 50 cm. flinke bos haar heeft ze en is eg een mooi meisje. adorable hoop dat het bij jou ook snel gaat als nu bij mij. kussie
wendy, gefeliciteerd! Wat een razensnelle bevalling. Gelukkig was de vlos op tijd gewaarschuwd. TS: ik hoop voor je dat het wel het beginnetje is. Meestal laat die prop toch los omdat je baarmoeder wat aan het werken is... zeker als het een bloederig gebeuren is.