vruchtwater of ....?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door winmar, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winmar

winmar Lid

24 mrt 2008
    33
    0
    0
    cuijk
    Beste verloskundige,

Voordat ik hier weer eens de verloskundige bel dacht ik eerst maar even de vraag hier stellen..
    ik ben bijna 39 weken zwanger en gisteravond ontdekte ik een natte plek in mijn ondergoed wat een beetje zoetig rook, nu heb ik ook de hele avond last van krampen gehad en ineens vochtverlies uit mijn tepels wat ik ook niet eerder heb gehad. De hele nacht gewoon geslapen en nu zijn de krampe ook weer weg. Mijn vraag is of het vruchtwater is geweest omdat ik overal verschillende verhalen lees over het verlies hiervan,
    slijmprop ben ik ook nog niet verloren maar dacht toch even aan de begintekenen van een bevalling vanwege alles bij elkaar opgeteld.

alvast bedankt
    groetjes
    winny

2. winmar

winmar Lid

24 mrt 2008
    33
    0
    0
    cuijk
    niemand aanwezig die mijn vraag kan beantwoorden?
    grrr leuk hoor zwanger je wordt er zo lekker onzeker van :)

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi winmar,

Indien het vruchtwater is,blijft er altijd wat vocht aflopen het stopt niet. De krampen kunnen ook van jedarmen afkomstig zjin geweest.

TIp als je direct antwoord wilt, kan je beter je verloskundige bellen. Wij zitten niet 24 uur per dag en 7 dagen per week achter de pc. Wij doen dit naast onze (full)time banen, het huishouden en onze kids.

Imke

Deel Deze Pagina