Hoi verloskundigen! Ik ben vandaag 6 weken zwanger en ik ben er echt super blij mee! Flinke domper is alleen dat ik me super onzeker voel. Ik heb heel veel last van steekjes en een zeurende pijn, en overal lees ik dat dat normaal is, maar ik voel de pijn eigenlijk maar aan 1 kant. mijn rechterlies en onderbuik kunnen echt flink zeuren, soms trekt het ook door naar mijn bovenbeen. de linkerkant voel ik heel af en toe maar gewoon veel minder vaak en veel minder pijnlijk. als ik ongi werd of was voelde ik dat ook vooral rechts en ook mijn ei voelde ik altijd rechts, dus het zou misschien kunnen zijn dat die kant gewoon gevoeliger is. Toch ben ik bang voor een bbz. ik verlies gelukkig geen bloed maar kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen. Kunnen jullie me geruststellen? Groetjes, Marieke
Hoi marieke, Je bent rechts blijkbaar wat gevoeliger. geen probleem! De pijntjes die je voelt zijn afkomstig van het groeien van de baarmoeder! Heb j eal een een afspraak gemaakt bij de verloskundige! Nog even spannend! Vertrouw op je lijf! Imke