zwanger maar super onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by buffy0512, Aug 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buffy0512

buffy0512 Lid

Apr 15, 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo als de titel al zegt ben zo onzeker na mijn eerdere miskramen heb wel al 2 goeie echos gehad met 7 weken en 4 dagen en 8 weken en 5 dagen heb maandag weer een echo met 10 weken en 3 dagen ben zo bang dat het hartje niet meer klopt wie is er nog meer zo onzeker geweest heb nogt aan goeie verhalen

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan het me heel goed voorstellen! Het is ook een zenuwslopende tijd. Ik heb ook 3 miskramen gehad en nu weer zwanger. Ik heb aanstaande dinsdag een echo....ben ook heel zenuwachtig!
    Je kan er helaas niet veel aan veranderen, probeer toch vertrouwen te hebben dat het deze keer wel goed gaat.

3. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

Mar 13, 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken t.. ik heb ook een mk gehad met 7 wkn... Toen ik weer zwanger was was ik ook heel onzeker... Vooral voor de 12 wkn echo omdat ik met de stomme kop babyboom zat te kijken waarbij t hartje bij n stel met 10 wkn was gestopt en wij de volgende dag een echo gekregen! Gelukkig was alles goed en zie nu mijn banner!

4. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    pffff, heb nu 3 echo's al gehad, maandag krijgen we er weer een. Alle 3 waren het mooie echo's, en dan gaat het eventjes goed....maar een paar dagen/week voor de nieuwe echo beginnen de zenuwen weer en ben ik weer bang dat het mis is. Dus nu voor maandag ook weer onzeker en zenuwachtig. Ik hoor van meerdere dat dit wel kan blijven duren....tot je je kindje gaat voelen.

Het is in ieder geval een heel vervelend gevoel!

5. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hier ook 3 miskramen kort na elkaar en nu weer zwanger.ik blijf bij elk toiletbezoek bang op het papiertje kijken of er geen bloed is en de tijd kruipt voorbij tussen de echo's...ik mag pas 28 augustus terug :(
    nu erge krampen en diarree sinds gisteren en natuurlijk helemaal in paniek.gebeld naar de afdeling gyneacologie maar ze kunnen weinig doen en raden me aan bananen te eten en rijst...geen geruststelling dus :(
    het is natuurlijk door een grot miskraam-trauma dat wij zo bang zijn en snel panikeren maar ik hoop toch dat alles goed blijft gaan,ook voor jullie en we toch ooit gerust mogen zijn zodat we kunnen genieten en dingen kopen en dromen zonder steeds die zorgen erbij.elk krampje voel ik,bij al wat ik doe ben ik extra voorzichtig en ik durf nog niet geloven in het babytje en dat doet pijn :(

6. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

Mar 13, 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft bij mij zeker tot 20 wkn wel geduurd... Nu is de kleine heel druk dan voel je t elke keer oh ja daar is ie weer...

7. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    daar kijk ik heel erg naar uit!

8. Mara84

Mara84 Lid

Mar 29, 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Ik herken dit gevoel ook! eindelijk zwanger na 3 jaar en ik durf niet blij te zijn :(

26 augustus is de eerste echo en ik vind het doodeng :(

Hopen op een goed resultaat ;)

9. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Hier nog eentje, ik mag donderdag weer ook al twee goede echo's gehad. Maar ben nu weer overtuigd dat t hartje vast gestopt is... Denk dat dit heel normaal is als je net als jou eerdere miskramen hebt gehad. Ik duim iig voor een mooie echo!

10. buffy0512

buffy0512 Lid

Apr 15, 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heel erg is dat die onzekerheid en kijk ook zeker uit na het voelen van de kleine heb dagen dat ik denk oooh zot wel goed heb allerlei kwaaltjes maar ja dan hoor je ook kwaaltjes zeggen ook niet altijd alles streep de dagen weg op de kalender en hoe dichter je bij de echo bent hoe banger je wordt als deze echo goed is gaan we ook eindelijk vertellen aan de ouders gelijk alleen een vriendin van mij weet het we hopen op een goeie echo en hoop voor jullie ook dat alles goed komt

11. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik ben ook zo ontzettend onzeker of mn zwangerschap wel goed is. Ik heb volgens mijn eigen berekening op 5.3 & 6.3 een echo gehad bij de eerste echo was er alleen een vruchtzakje te zien en bij de tweede echo een vruchtzakje met een dooierzakje erin volgens de gynaecoloog goed voor dat termijn maar voor mijn eigen gevoel toch hartstikke onzeker nu aanstaande maandag mn derde echo hopelijk een vruchtje te zien met een kloppend hartje.

12. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    ik duim voor je!!ik ben van pure angst op spoed beland vannacht :(
    een echo gehad en alles was heel goed met het kleintje...weer één dag gerust....
    laat je iets weten na je echo morgen?

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat fijn dat alles goed was!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

TS: misschien is het leuk om hier in jou topic elkaar op de hoogte te houden hoe de zwangerschap verloopt en onze onzekerheden hier te spuien? Zo kunnen we elkaar steunen.:)

15. buffy0512

buffy0512 Lid

Apr 15, 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    lijkt me een heel goed idee hoop42 en mol komt goed jullie horen morgen van me duimduim

16. kimmie3103

Nov 1, 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor mijn zoontje 3mk gehad en na mijn zoontje weer 2 en ook ik ben super onzeker. Heb inmiddels al 3 echo's gehad en bij de laatste zagen we een hartactie. De gyn gaf aan dat dat al een goed teken is en zeker met 6w en 4 dgn. Mijn gyn heeft me in zekere zin wel gerust gesteld door te zeggen dat het vanaf nu 3 tot 4% kans is dat het alsnog fout gaat en dus 97% kans dat het goed blijft gaan ( dat klinkt beter) ik mag nu pas 29 aug weer voor een echo en de dagen gaan super langzaam......

17. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik herken je angst heel erg. Dit is mijn eerste kindje, vorige zwangerschap ging mis en daardoor ben ik heel onzeker geworden. Ik ben bijna 8 weken en mag aankomende vrijdag weer op echo. Ook al zagen wij met 6+2 al een kloppend hartje, de angst blijft en sinds enkele dagen ben ik ervan overtuigd dat er nik meer te zien zal zijn vrijdag. De dagen gaan zo langzaam en ik tel ze echt af..

18. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    dat vind ik een leuk idee!
    zo leven we met elkaar mee en zijn we minder eenzaam in ons gevoel want het is moeilijk om als buitenstaander te begrijpen wat wij denken en voelen waardoor er toch vaak onbegrip is

19. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik ben ook heel erg bang geweest in het begin. Ik ging om de haverklap naar de wc om te kijken of ik geen bloed verloor. Ik durfde mijn buikspieren niet heel goed aan te spannen en zelfs de sex ging niet meer door. Ik ben constant bang geweest, tot zeker de 20 weken echo, en daarna wel iets minder gelukkig.
    Nu ben ik weer bang voor de bevalling:D

20. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

Jul 25, 2012
    761
    0
    0
    Heel herkenbaar. Ik heb dit ook heel sterk gehad na 2 missed abortions. Elke keer dacht ik dat ik gerustgesteld zou zijn na een goede echo, maar dat duurde dan zo'n twee dagen en dan begon ik weer te piekeren.
    Het is nu minder, maar niet weg. Ik heb een angelsound gekocht waarmee ik zelf twee keer per week naar de hartjes luister. Dan ben ik weer een paar daagjes gerustgesteld, net tot aan de volgende sessie :D Je leest hier vaker dat meiden een angelsound afraden, maar voor mij was het echt een perfecte oplossing. Bij 10 weken hoorde ik al een hartje.

Share This Page