Daar weet ik helaas alles van. Maar zoals mijn onderschrift is, is niet standaard. Ga er voor jou vanuit dat alles goed is.
Wauw alle 3 de kindjes de verloren omdat je de zwangerschap af moest breken?? Heb er geen woorden voor dat je zoiets dan gewoon meerdere keren mee moet maken. Fijn dat je nu wel een goede zwangerschap heb al.maakt dat het verdriet er niet minder om.
Om 15.30 had ik zeld gebeld toen was de uitslag nog niet bekend en was t überhaupt de vraag of io vandaag nog gebeld zou worden. Maar om 16.30 uur eindelijk het verlossende telefoontje. Geen trisomie 13-18-21 . Dit is in ieder geval al positief. Mijn man is al in de feeststemming maar ik ben toch iets gereserveerder, ik kan.pas echt echt blij zijn als alle uitslagen goed zijn .
Ja dat hoop ik ook. Al blijft dan nog steeds de afwijking aan de kin. 4 jan 3d echo die bepaald.of ik.moet bevallen in het sophia kinderziekenhuis omdat het zou kunnen dat ze aan de beademing.moet direct na de geboorte. Dus echt zorgeloos gaat het niet meer worden ben ik bang.
@wiessss Speelt bij jullie toevallig ook een hygroma colli? Ik moet de 3e daarvoor een vlokkentest doen in t erasmus. Kindje heeft een vochtrand om t gehele lijf heen (onderhuids) en een enorme laag zit daarvan in de nek, 11mm. Echopraktijk in gorinchem gaf aan dat wij de 4e waren in 6 weken tijd. Geen directe aanwijzingen trisometrie 13-18 te zien. Ze dacht aan cmv (wilde gok, maar geeft gelijksoortig beeld). Hoop dat je snel de andere uitslagen krijgt. Wij weten t sinds afgelopen maandag en met die feestdagen is t inderdaad een rampenfonds met die wachttijden. De 3e is al een spoedplek, anders had t ergens februari geworden...
Nee ons meisje had een te kleine kin en dat kan het gevolg zijn van een aantal ernstige syndromen maar het kan ook enkel een "schoonheidsfoutje" zijn.