Hallo dames een vraag ben donderdag 38 weken zwanger word woensdag ingeleid maar verlies nu de heletijd 30 min ongeveer kleine beetjes water kan het zijn dat vliezen zijn gebroken van de andere 2 kids hebben ze vliezrn doorgeprikt dus zo geen ervaring ermee Alvast bedankt
Even een maandverbaandje in doen en opvangen zeg maar, als het zoetig ruikt is het inderdaad vruchtwater! En even op de kleur letten!
Ik loop via gyn dus moet dan direct komen dua daarom even eerst hier heb er aan geroken maar ruikt naar niks. Wil niet voor niks belen want moet dan de kids uit bed halen en wegbrengen
anders ga je toch even alleen? Heb ik ook wel eens gedaan aan het einde van de zwangerschap als ik weer eens moest komen. Mocht er dan echt wat zijn kan je man altijd nog de kids wegbrengen en naar jou toe komen.
Klinkt als een scheurtje in je vliezen. Mijn vruchtwater rook toendertijd nergens naar. Dus toch even bellen, dan weet je het zeker. Kan ook best zijn dat ze je morgen pas laten komen om te controleren of het vruchtwater is en evt een ctg doen, maar dat ze nu liever willen wachten om te kijken of de bevalling spontaan op gang komt.
Het kan ook gewoon hele dunne afscheiding zijn dat komt aan het eind ook meer voor... Maar bij twijfel zou ik toch even bellen! Succes!
Hallo dames ben toch in het ziekenhuis moest toch komen zijn nu aan het kijken als het vruchtwater is maar ze vermoed van wel julie horen het nog
Hallo dames het is vruchtwater nu eerst ctg en dan kijken ze verder wat ze gaan doen als weeen vanzelf komen of niet of mischien naar huis maar hij moey binnen 24 uur geboren worden
Zo, dat is spannend. Binnen nu en 24 uur heb je een prachtig klein minimensje in je armen. Heel veel succes alvast, en geniet van al het moois dat je te wachten staat!!