Dank jullie wel allemaal maar heb tot nu toe nog geen weeen helaas dus zo maar wat proberen te slapen en morgenvroeg als dan nog niks is krijg ik weeen opwekkers raar van de andere 2 hebben ze de vliezen gebroken en kreeh ik direct weeen en nu helemaa niks dus wel balen
De nacht is rustig verlopen geen wee te bekennen maar wat slaap je slecht in het ziekenhuis bah bah en mis mijn andere kleine boy s oudste snapte er niks van gisteren dus nu benieuwd wat ze gaan doen zal wel. Ween opwekkers worden
Nou spannend hoor! Wel jammer dat het tnt niet zelf heeft doorgezet! Maar als je vliezen gebroken zijn moet het kindje toch binnen 3 dgn geboren worden? Toch niet 24 uur? Tenminste ik heb er bij de vorige ook 2 dgn over gedaan na het breken vd vliezen? Heel veel succes!
Hier hebben ze liever 24 uur maar lig nu aan infuus met opwekkers dus vandaag zeker ons mannetje inde armen
Wij wensen je succes terwijl jij ligt te puffen... misschien ben je al klaar... ik hoop het in elk geval voor je. We zijn benieuwd zeg!!!
Succes! Toch maar goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan dus. Hopelijk heb je snel de kleine in je armen.
Hallo dames even een update om 7.30 infuus met weeenopwekkers gekregen deden niks tot 9.30 kwam de eerste wee en om 10.45 mocht ik persen om 11.03 is onze zoon geboren hij heet luciano weegt 3050 gram en 48cm lang om 4.30 mochten we lekker naar huis toe
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! Mooie naam! Foto? Snel gegaan vanaf de eerste wee. Voel jij je goed? Geniet van je kleine mannetje!