slecht nieuws ons kindje heeft de kenmerken van het potter syndroom en zal niet levensvatbaar zijn buiten de baarmoeder. 2 niet werkende niertjes,2 inplaats van 3 bloedtoevoer van de navelstreng, en een hartje waarvan de kamers niet inorde zijn. onze wereld stort in,zoveel moeilijke beslisingen. is zo vreemd want de kleine trappeld nog flink in mijn buik. straks zal ons kleintje een sterretje worden,de mooiste aan de hemel. dankje jullie wel voor de lieve reactie's en het mee leven. xxx vlindertje
Woorden schieten mij nu te kort Het enige dat ik kan zeggen is dat ik het verschrikkelijk vind voor jullie. En dat ik jullie heeeeel veeeel sterkte wil wensen om dit te kunnen verwerken. Liefs Jolanda.
Dit vind ik echt heel erg voor jullie. Heb er ook geen woorden voor. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende dagen/weken.
Ik was er al bang voor. Jullie ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid, vreselijk ! Ik wens jullie heel veeeel sterkte. Knuffel.
Wat een vreselijk nieuws zeg, ik heb er verder geen woorden voor! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd en de tijd die erna komt! Heel veel liefs voor jou, je man en de rest die om jullie geven!
Dat hele kleine beetje hoop dat jullie nog hadden is nu echt weg. Zo onwerkelijk en oneerlijk. Waarom zal de grote vraag blijven. Ik wens jullie allen heel veel sterkte de komende tijd. Kwebbel
oooh vlindertje ik zit hier te vechten tegen de tranen wat een nachtmerrie ik kan niet meer doen dan jullie ontzettend veel sterkte wensen al zou ik zoveel meer willen kunnen doen een hele dikke knuffel mieke
Ach meisje, hier heb ik echt geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende periode. Ik denk aan je! liefs, misspuma
Ik zit echt te huilen achter me pc, ik vind dit zo verschrikkelijk erg voor jullie. Ik weet niks meer te zeggen.Ik wil jullie heeeeeel veel kracht en sterkte toewensen. Een hele dikke knuffel, mussie
woorden schieten te kort en de tranen komen in overvloed over mijn wangen gerold. Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen, meer dan heel veel sterkte wensen kan ik niet doen voor jullie helaas.