woorden schieten echt te kort. Wat vreselijk. Het kindje wordt straks inderdaad het mooiste sterretje aan de hemel. Heel veel sterkte en een knuffel,
Ik heb de tranen in mijn ogen staan...wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte met de beslissingen die juliie moeten gaan nemen en ik wens jullie alle kracht toe om dit te verwerken
Lieve Vlindertje, Wat afschuwelijk! Woorden schieten tekort, weet niet wat ik moet zeggen. Ik heb er kippenvel van! Wat een nachtmerrie. Ik wil jullie heel veel kracht toewensen de komende tijd. veel liefs, Cleo
Het is allemaal al gezegd. Ook ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie heel veel sterkte wil wensen. Wat een vreselijk en oneerlijk nieuws. Heel veel kracht toegewenst, Liefs Lilly
Lieve vlindertje.... wat verschrikkelijk zeg... Ik ben er even stil van. Een hele dikke knuffel en onwijs veel sterkte de komende tijd. Ingiemoppie
vlindertje wat ontzetten verschrikkelijk voor jullie ...tranen rollen over mijn wangen en ik wil je alle sterkte wensen van de hele wereld ... liefs en een knuf asjuh
pff vlindertje! Wat een evrhaal! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijk ongebrijpare tijd vol met vragen! Moge je steun hebben aan je vriend en familie! Jullie kleintje word een sterretje! dat elke dag naar jullie kijkt, hou dit in gedachte!
Ik zit hier als een idioot te janken achter mn pc ... Ik word hier echt helemaal beroerd van, maar besef wel dat de periode dat je je kindje bij je droeg een ontzettende groote eer was, want jullie kindje is het mooiste kindje dat ooit heeft bestaan, en elke avond dat jullie naar buiten kijken zien jullie je kindje, dat daar heel mooi aan de hemel schijnt... Ik wens je ontzettend veel sterkte, en je mag me altijd een berichtje sturen, je kunt altijd met me praten, echt doen hoor! Ik vind dit vreselijk voor jullie, maar weet dat er een goede reden voor is, dat het zo loopt... Eens heeft iemand tegen me gezegd, dat er kindjes zijn die puur het echte leven mee willen maken, en dat er kindjes zijn die alleen de warmte en veiligheid van hun moeder willen voelen, en dat ze daar voor een heelleven lang genoeg (warmte en veiligheid) hebben gehad, en heel tevreden teruggaan naar de plek waar ieder kindje aan de hemel schijnt...
ik ben een zoontje verloren door tekort aan vruchtwater met 20 weken ik HOOP dat het bij jou anders zal lopen