Vlindertje: Ik heb net je hele verhaal zitten lezen. Echt vreselijk zeg! Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Hoe is het nu met je? Hebben jullie al een keuze "moeten" maken?
dinsdag 7 november gaan ze de bevalling opwekken. ik kan het nog steeds niet goed bevatten. uit de onderzoeken is naar boven gekomen dat het kindje het potter syndroom heeft en dus geen werkende niertjes heeft en geen vruchtwater. ook is er iets mis met 1 van de hartkamers en heeft het 2 in plaats van 3 bloedvaten in de navelstreng. ik ben er helemaal kapot van,en weet niet wat ik moet voelen of denken. crematie is geregeld en als het goed is komt vandaag het mandje en wikkeldoekje met mutje binnen. het is zo vreemde allemaal,en wil het eigenlijk niet geloven dat dit ons gebeurd. dit is het laatste weekend met zijn 3-tjes,laatste keer trappelende voetjes in mijn buik,laatste keer...
Ooh Vlinder, ik lees het nu pas. Wat is dit moeilijk voor jullie Ik wil jullie veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen. Ik denk aan jullie....
Ik wil jullie ongelooflijk veel sterkte wensen en heel veel kracht! Geniet nog even van de laatste daagjes samen! Een hele dikke knuffel en ik denk aan jullie!
vanaf hier ook een hele dikke knuffel! veel sterkte meis, 't is verschrikkelijk allemaal he dat het zo moet gebeuren! ik zal om jullie denken!
Vlindertje, wat erg allemaal zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte voor a.s. dinsdag en de tijd erna. Veel liefs en een dikke knuffel van Otje
Wat vreselijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte. Voor dinsdag maar ook voor de komende dagen en de periode die komen gaat. Ik hoop dat je wat kracht kan putten uit de herinnering en de mensen die je steunen.
Ook ik wens je alle sterkte toe, en probeer idd nog "te genieten" van deze laatste dagen. Neem goed afscheid. Dikke knuffel Daphne
Jee wat moeilijk ! Je hebt nu al een crematie moeten regelen, dit hoort gewoon niet. Ik wens jullie heel veel sterkte, denk aan jullie. Dit is zooo verdrietig.......
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ben bijna net zover zwanger als jij en....ik huil met je/jullie mee..... Ik wens jou en je lief heel veel sterkte de komende tijd, wat een ontzettend verdrietige dagen moeten dit zijn. Liefs Lilly
Ik wil je nog een keer heel erg veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd. Dikke knuffel, mussie
Lieve vlindertje...wat vreselijk voor jullie.... Ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd.....