Ik voelde het al een paar dagen aankomen.. Vanochtend opgestaan met koorts, hoofdpijn, keelpijn, verkouden, raar gevoel in mn buik.. Jullie tips om zo snel mogelijk beter te worden? Ik ben alleenstaande moeder helaas.. Dus kan dit er echt niet bij gebruiken.. En waar moet ik opletten? Niet te hoge koorts ofzo?
Niemand?? Ik voel me nog steeds beroerd.. Ik heb ook te hoge waardes vanwege mn zwangerschapsdiabetes. Ik heb insuline en ben aan het ophogen maar het helpt niks. Wanneer zouden jullie bellen dat het niet meer gaat?
wat vervelend he ziek zijn .... ik vraag me ook af of koorts slecht is of niet dus had dan wel gewoon de VK gebeld Ben je uit jezelf de insuline aan het ophogen ?
oohw okeej ik schrok al een beetje maar ik zou toch al bellen hoor ivm de diabetes ... en koorts dan lijkt het me niet zo ideaal .
Toevallig heb ik gister ea over griep en zwangerschap gelezen. Op zich kan het geen kwaad, tenzij je hoge koorts hebt ( boven de 39) dan kan je paracetamol nemen 4xdaags 1000 mg. Maar als je twijfelt zou ik gewoon je vk bellen, die weet in jouw situatie denk ik het beste wat te doen
Bij koorts vanaf 38,5/39 graden kan het gevaarlijk worden voor de baby. Dan dus gelijk de vk bellen! Gaat het een beetje? Ik heb weinig tips, nam zelf altijd echinae forte bij griep en/of verkoudheid maar er staat op de verpakking dat je dat niet mag hebben tijdens een zwangerschap.. Zorg in ieder geval dat je genoeg blijft drinken, veel water en thee om je lichaam schoon te spoelen. Beterschap!
Zou ook voor de zekerheid even bellen met je vk of ha over het ziek zijn. Je hebt het wel lekker te pakken zo met alles.. Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!
Ik lig nu aan de ctg in het ziekenhuis. Bloed word onderzocht op zwangerschapsvergiftiging. En ze maken een extra lange ctg want ze is heel rustig en mn buik onrustig..
Ik ben net weer onderweg naar huis. Maar moet morgen terug voor een ctg en echo. Want haar hartslag is laag en dipt. En al helemaal bij harde buiken. Mn bloed was wel goed. Dus ben blij dat ik gebeld heb. Maar het maakt me wel ongerust..