zwangerschapskleding via internet

Discussion in 'Zwangerschap' started by kwekkie4u, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hallo,

Ik heb vandaag een broek gekocht bij Prenatal.
    Precies dezelfde broek heb ik vandaag op deze site gezien maar dan de helft goedkoper.
    Heeft iemand ervaring met deze site? Is het betrouwbaar?

Mama Licious Positiekleding

Ik ben heel benieuwd, anders breng ik mijn broek terug en bestel ik het via deze site.

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Heb er wel veel vaker van gehoord en zo te zien hebben ze ook een keurmerk, dus volgens mij heel veilig!!

3. xlns

xlns Actief lid

Dec 20, 2007
    423
    0
    16
    Ik ken de winkel, hij ligt in de plaats waar ik woon. Naast de webwinkel hebben ze ook een gewone winkel waar je naar binnen kan lopen. Met de webwinkel ben ik natuurlijk niet bekend maar over hun normale winkel ben ik tevreden.

4. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Zijn de prijzen die op de webwinkel staan hetzelfde als in de winkel in Geleen?

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Is volgens mij betrouwbaar hoor! Heb van de week een broek besteld bij Sonneschijn, die ook netjes ontvangen.
    Heb een broek van Mama lisious voor 9,95.

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik heb al meerdere bestellingen gedaan op deze site en ook netjes ontvangen.

7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Dan ga ik het uitproberen. Want het scheelt echt de helft van de prijzen van Prenatal en andere winkels.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik heb daar ook al vaker besteld en ging goed...

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 1 keer besteld ging allemaal prima!

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Dit is de webwinkel waar ik ook getwijfeld heb om te bestellen. Vond het te ingewikkeld met het ruilen en retourneren en heb het uiteindelijk niet gedaan. Als je de maat weet dan is het wel een stuk gemakkelijker. Vind mijn figuur nu zo anders en kan minder goed inschatten welke maat ik moet hebben dus heb het niet gedaan en bij de H&M de kleding gekocht. Vind op deze site 1 truitje echt heel leuk voor de feestdagen en zou daarbij de gok nog wel willen nemen maar de broeken durfde ik niet aan. Jij weet nu de maat dus zou het gewoon doen en bestellen!!

S0fie

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    nou we het toch over positie hebben.. ik zoek me een ongeluk naar een joggingbroek iets.. overal zijn ze uitverkocht en of alleen nog xs en s. ik heb een L XL nodig liefst met buikband.

Mocht iemand een tip hebben die ook nog soort van betaalbaar is. bedoel het is voor in huis dus hoeft geen 50 euro te kosten ;)

12. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ja ik had de Mama Licious broek bij Prenatal gekocht, maatje 28 en weet ook welk model het is. Prenatal had maatje 27 helaas niet meer en hier wel. Ik zal er zeker gebruik van maken.. tis gewoon de helft van het bedrag.

13. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Die kan je bij de hema bestellen en laten leveren bij de hema bij jou in de buurt. Heb zelf in de stad bij de hema afgelopen week een joggingbroek en vest gekocht. Zitten echt heeeeeerlijk (om in te wonen).

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    bij scapino begin dit jaar een soort broek gekocht met hele brede band aan de bovenkant hing toen bij de sportafd

15. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik heb een joggingsbroek bij Actiesport gekocht, iets van 20 euro.
    Het heeft een brede band waardoor het net aanvoelt als een buikband... ik kom er voorlopig niet meer uit. Zit ongelooflijk lekker.

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ik hoor iedereen dus over de hema pakken maar ik zie ze toch echt nergens op internet!

scapino heb ik gepast vd week de naden doen me zeer op me buik dus helaas..

moet echt zo goed als naadloos zijn me buik is super gevoelig. heb ik ook altijd als ik ongi was dan kon ik ook niks verdragen. droeg vorige keren ook vlot positiekleding want word snel dik begint vandaag ook alweer probleem te worden. maar werk nu vanuit huis en dus lijkt me een zachte joggingbroek ideaal. aangezien me liezen ookal pijn gaan doen kreeg ik het advies om me buik nu al te gaan ondersteunen dus daarom moet het er 1 zijn met buikband en niet een gewone.

goh warrig verhaal haha

17. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Ik zie nu op de website ook alleen het vest staan. Ik heb afgelopen week de broek bij de hema in Nijmegen kunnen scoren. Ze hadden zwarte en grijze hangen. Hangen in verpakkingen (heel onhandig en ook veel te laag zodat je er niet gemakkelijk bij kunt). Denk dat ze bij de grotere hema's het gewoon hebben hangen en het hangt bij de beeb afdeling aan de wand in plastic zakjes. Vind hem echt super zitten en zit er nu ook heerlijk in (nog even want moet gaan schilderen). Vest is ook echt lekker en sluit goed aan :D.

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    dan ga ik de website in de gaten houden. waar ik woon in de buurt zit een kleine hema die zullen het niet hebben maar in me orginele woonplaats zit een grote daar hebben ze hem vast wel zal daar eens een keer kijken.

op die site van ikenmijnkind zag ik wel een mamalicious broek genaamd cahtarine.. als ik het plaatje zie is dat ook jogging... maar weet het niet zeker haha

19. xlns

xlns Actief lid

Dec 20, 2007
    423
    0
    16
    Weet ik eigenlijk niet, ze hebben in de winkel heel vaak aanbiedingen in ieder geval. 4 Voor 1 en dat soort dingen. Vaak krijg je ook nog speciale aanbiedingen alleen via de mail, dus alleen voor nieuwsbrief abonnees.

20. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    jep, heb er ook besteld en alles gewoon binnen gekregen

Share This Page