Goed dat je hebt gebeld, liever dat je een keer te vaak belt dan te weinig dat zullen hun zelf ook vinden hoor!
goed dat je durft, hier idem, had al 2 weken steeds nat ondergoed (soms 2 à 3 keer per dag verversen en slapen met een prop toiletpapier ertussen). Uiteindelijk toch aan de gyn verteld en kreeg gelijk een preek dat ik niet vroeger gebeld had. Enfin zo'n wattenstaafje erin en 10 minuten wachten en het was geen vruchtwater (t zal afscheiding geweest zijn, vk dacht dit ook). Succes ermee
Ja mijn verloskundige dacht eerst instantie ook aan afscheiding! Maar bij mij was was het best veel.. Ik had gewoon een kletsnatte onderbroek! Ze zei me net aan de telefoon dat we het nog even aan gingen kijken omdat als het vruchtwater was ik waarschijnlijk wel meer verloren zou hebben vanochtend. Zodra ik weer wat verlies moet ik meteen weer bellen en zou ze langs komen.. Er valt nu wel een last van me af nu ze het weten en ik de beslissing niet meer hoeft te maken wat ik moet doen.
Je kunt ook, zoals ik had, een scheur in je vliezen hebben. Je verliest dan steeds een beetje vocht. Vruchtwater hoeft ook niet zoetig te ruiken. Dat had ik ook niet. Met een varentest kunnen ze zo onderzoeken of het vruchtwater is. Het is wel belangrijk om dit meteen te laten onderzoeken i.v.m. infectiegevaar.
De verloskundige is vanmiddag langs gekomen en heeftgekeken of ik vocht verloor als ik op mijn hand blies of hoestte.. Dit was niet het geval dus waarschijnlijk was het geen vruchtwater. waarschijnlijk ook geen urine omdat ik dat dan wel geroken had. Waarschijnlijk dus afscheiding.. Maar wel vreemd omdat het voelde alsof ik ineens in mijn broek plaste en het ook zeiknat was! Maar goed ik ben weer gerustgesteld gelukkig