Voorweeën ook overdag?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Appel28, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inmiddels 39+6 en het rommelt al een week hier. Met name 's avonds en 's nachts last van rug voorweeën. Nu heb ik sinds vandaag ook overdag voorweeën, tenminste dat lijkt zo. Het zet niet echt door en weet niet zo goed wat ik moet.
    Nu is mijn vraag, is het bij sommige ook overdag begonnen? want normaal hoor je dat het altijd 's avonds of 's nachts begint.

Alvast bedankt voor jullie reactie

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bij mijn eerste werd ik om 6 uur 's ochtends wakker van lichte buik- en rugweeën. 13 uur later was ze geboren. Geen enkel voorwerk gehad, behalve wat harde buiken.

Nu met 36 weken rommelt het al een tijdje, veel voorweeën, ook overdag. Ben gisteren zelfs in bad gegaan om te kijken of het iets zou doen. De voorweeën namen af, dus dan zijn ze niet serieus.

3. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Ja, voorweeën kan je zeker ook overdag hebben.
    Bij mij is het 's morgens rond kwart over 7 begonnen, een dag later begon de bevalling echt (in de middag) en 22:11 is ze geboren.

4. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hoort het niet vaak dat het overdag begint.
    Ik dacht vanmorgen dat t begonnen was maar nu sinds de middag al geen voorweeen meer alleen wat zeurderige rugpijn...

We wachten maar rustig af....

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja hoor! Ik had bij de tweede vanaf zondagmiddag voorweeen, om de 4-6 minuten. Niet echt pijnlijk maar wel rotgevoel. De volgende dag de vk laten strippen en op dinsdagochtend 629 lag ie in mn armen.
    Heb ook regelmatig savonds voorwerk gehad, de enige x dat het overdag was is uiteindelijk ook de bevalling geweest. Succes!

Deel Deze Pagina