Nee ken er genoeg die heel af en toe een scheutje verloren en was niet genoeg om de test zwart uit te laten slaan, 4 dagen later had ze gelukkig wel net genoeg opgevangen en hij werd pikzwart dus ze verloor al zeker een week vruchtwater! Bij mij S'nachts draaide ik me om en ineens een scheutje toen wist ik genoeg. En bleef scheutjes verliezen tot 7:00 uur toen niks meer, vk vond het ook vreemd. Tijdens de bevalling bleek dat alleen de eerste vliezen gebroken waren, vk heeft de tweede gebroken met haar vinger die zei wel pats onder water hihi
Bij de oudste was het heel duidelijk, op het toilet echt een plop, en toen kwam het. Bij de tweede twijfelde ik, ik verloor wel steeds wat, en heb de vk gebeld (ze was nog niet ingedaald). Die is gekomen en zei dat het toch geen vruchtwater was. Toen dochter een paar uur later geboren was (bevalling zette toch door), zei ze: het is toch vruchtwater geweest, want de vliezen zijn niet tijdens de bevalling gebroken. Dus bij de tweede was het wel wat onduidelijk.
De blaastest (zelf uitgevoerd ) is negatief, en verder denk ik niet dat ik vruchtwater verlies, gezien de omschrijvingen, maar gewoon veel (heel veel) waterige afscheiding.
Ik was 3 dagen overtijd en had na t plassen en vlak voor t slapen een natte plek in mijn slip. Ik dacht: zou t vruchtwater zijn? Ah nee, dat is nooit zo weinig. Dus dacht ik dat het wat urine was van het kuchen ofzo. Een uur later begonnen de weeën, ik heb de hele bevalling geen druppel meer in m'n slip gehad en vlak voor t persen vroeg ik of m'n vliezen niet gebroken moesten worden. Ze bleken dus al die tijd al gebroken te zijn. Achteraf zal dat vlekje in m'n slip wel t vruchtwater moeten zijn geweest. Ik heb t dus niet doorgehad en het was ook heel weinig.