hoi vraagje... Ik ben nu 38 weken zwanger en ik voel vandaag voor het eerst.. steeds borreltjes precies daar waar de billen van me kleine liggen.... zou het nou kunnen zijn dat dat vanuit de darmen komen en dus het risico dat de kleine in het vruchtwater poept???? helup erg onzeker..
Nee dat is niet waarschijnlijk. Baby's poepen wel eens in het vruchtwater als ze het benauwd krijgen tijdens de bevalling maar niet als er wat dat betreft niets aan de hand is. Eerder komt er geen ontlasting misschien dat ie dan plast, dat zou wel kunnen. ik zou zeggen vraag het de vk's hier eens, ben wel benieuwd wat die bubbeltjes wel zijn, maar ik weet wel zeker dat ie niet aan het poepen is.
tijdens de bevalling? Mijn dochter had al in het vruchtwater gepoept voor de bevalling hoor! Kan dus wel degelijk als er nog niks aan de hand is! Mijn bevalling is ingeleid en eerst werden de vliezen gebroken en toen had ik dus nog geen weeen. Helaas kan je dat niet voelen, je kan er alleen achterkomen door de vliezen te breken. Zou het wel melden als je je daarover zorgen maakt!