Wschl willen we in de Pinkstervakantie met de kinderen van 6 en 8 jaar naar de Efteling. Tegen die tijd ben ik dan zo'n 28/29 weken zwanger. Dit is mijn 3de zwangerschap dus mijn buik groeit een stuk sneller.Nu vraag ik me af of ik dan uberhaupt nog wel ergens in kan.Eingelijk heb je in alle atracties(ook die voor de hele kleintjes)wel een beugel en ik ben bang dat ik er tegen die tijd echt niet meer in kan.Ben van mezelf ook al geen slanke den haha. We gaan sowieso maar ik vind het nu ook niet leuk om continue alleen maar aan de kant te staan. Gr.
Ligt er een beetje aan waar je in wil denk ik. Bij droomvlucht of carnaval festival kunnen de sluitingen gewoon wat verder van je afgezet worden volgens mij. Er zijn natuurlijk ook mensen met van nature een dikke buik, die kunnen toch ook in de attracties .
De hele simpele rustige mag je in, bij een heleboel andere staat een bord verboden voor zwangere vrouwen Dus ik persoonlijk zou niet gaan, vind het niet leuk als ik de tassenmuts zou worden (die overal mag gaan staan wachten tot de rest klaar is in de atractie )
daarom gaan wij in augustus/september.... Kleine meid mooi naar oma en wij met de oudste naar de efteling
In de Fata Morgana en de Panda Droom lukt hoe dan ook wel, die hebben beide geen beugels. Wij gaan in mei nog met de familie. Nu vind ik het wel jammer dat ik dingen als de vliegende Hollander en Sint Joris en de draak over moet slaan, maar de sfeer in het park vind ik al leuk, en de droomvlucht en het carnaval lukken met mijn buik ook nog wel.! En met twee kids van 6 en 8 zal het sprookjesbos waarschijnlijk ook nog op jullie programma staan?
Al zou ik de hele dag nergens in mogen, dan zou ik me nog prima een dag vermaken in de Efteling! Vind het zooo leuk daar. De sfeer, de lekkere eettentjes, beetje mensen kijken. En inderdaad, het sprookjesbos kan altijd!
Je mag overal in, op de achtbanen en de pirana na. Bij de carnaval festival sluit de beugel vrij strak. Als hij sluit (dat gaat automatisch) houd hem dan tegen met je handen, dan houd je zat ruimte over voor je buik. Laat je verder niet bang maken, die baby kan echt wel wat hebben em pretparken geven vaak negatieve adviezen om zichzelf in te dekken. Ik ben met 21 weken nog in disney geweest en heb alles gedaan op de achtbanen en star tours na. Zelfs pirates ben ik gewoon ingeweest
wij gaan nog de week als ik 32 weken ben naar mijn weten mag je alles dien behalve de wilde dingen zoals mr caniballe ,achtbanen en polka marina droomvlucht carnavalfestival en pandadroom zijn toch perfect doenbaar ben een efteling-addict maar ga die dag gewoon rustig genieten van alles
Wat mij betreft zijn er genoeg attracties over om nog leuk naar de Efteling te gaan, al hangt het ook een beetje af van hoe druk het is. Zijn jouw twee kinderen echte durfals en je gaat op een redelijk drukke dag (wat in de vakantie vrij waarschijnlijk is!) dan sta je dus wel al gauw 30 minuten te wachten bij de Vliegende Hollander, 45 minuten bij de JedD en 30 minuten bij de Python! Oh, en ik weet niet of je kinderen de hele week vrij hebben met Pinksteren (de schoolvakanties lopen ZO uiteen dit jaar!) maar ik werk nou 3 jaar bij de Efteling, en de drukste dag is tot nu toe altijd de dag NA Pinksteren geweest, dus houd daar rekening mee =) De volgende attracties kan je gewoon in: Droomvlucht, Raveleijn, Sprookjesbos, Diorama, Efteling Museum, Carrousel, Stoomtrein, Land van Laaf Polka Marina, D'oude Tuffer, Game Gallery, Kindertreintjes, Carnaval Festival, Gondolettas, Pagode, Fata Morgana, Pandadroom, Spookslot. (als ik me niet vergis!) PS. Houd er rekening mee dat Mr. Cannibale met de Pinksteren gesloten is (en de Droomvlucht/Kindertreintjes tot za. 26 mei)
Ik ben 3 weken geleden naar de Efteling geweest met dik 30 weken. Heel eerlijk gezegd vond ik t best heftig, al dat lopen!! Ben niet in de achtbanen geweest. Wel heb ik de waarschuwing bij villa volta in de wind geslagen en ik kan je zeggen; dat kun je beter niet doen. Ik dacht dat je er niet in mocht vanwege je evenwicht ofzo, maar serieus... ik zat klem!! m'n collega hield de beugel nog enigszins tegen, maar als je n wat grotere buik hebt, kan dat dus eigenlijk niet, haha!! (Hoe doen gewoon dikke mensen dat?!) Verder ben ik ook dol op de Efteling, dus word ik er sowieso blij van. Maar ik ga wel in september ofzo, met ons mopje in de wagen en n berg vriendinnen die op willen passen!
Ze controleren wel streng hoor, vooral als je goed zichtbaar zwanger bent! En terecht. Efteling wil echt niet dat er in de krant komt te staan de ze de veiligheid niet serieus hebben genomen. Vooral niet met een zwangere vrouw! De waarschuwingen zijn ook niet voor niets. Erg leuk om te gaan, maar mij lijkt t heeeeel zwaar!!
Waarom niet? Ze heeft een normale zwangerschap, dan hoef je toch niet achter de geraniums te gaan zitten? Even overdreven dan