Werd de baby rustiger of drukker voor de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dot, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik kan me niet meer zo herinneren van de vorige keer, maar zit op seintjes te wachten die de bevalling aankondigen.
    Helaas nog niet veel anders dan anders.
    Maar de baby lijkt wel al een paar dagen rustiger.... zou dat ergens op kunnen wijzen? Hoe was dat bij jullie?

2. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hier is tie soms een paar dagen rustig dan denk ik he, t kan beginnen maar meneertje is dan opeens weer erg actief. mn zus had wel dat haar kind in de buik erg rustig was de dag voor de bevalling. maar volgens mij is dat niet altijd, bij een andere vriendin was de kleine juist heel druk.

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahahaha ik weet het ook niet meer van de vorige keer en zat hetzelfde te denken... zie ik opeens dit topic...

Ik hoop rustiger..... want kleine is echt rustig vandaag...! maarja... we wachten af...

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Klopt je banner? 22 days overdue?

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij de banner staat ukkie2 2 days overdue ;)

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0

:) :) :) Sorry, niet meer zo helder!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben in de nacht van woensdag op donderdag bevallen. Het weekend voor mijn bevalling was ik nog in het ziekenhuis omdat ik die kleine bijna niet voelde! Maar dinsdags was ze weer heel druk, tot aan het moment dat mijn vliezen braken dinsdag op woensdagnacht is ze heel druk geweest!

8. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    Bij mij werd Nova rustiger voor de bevalling.
    Ik had wat last van mijn bekken en mijn banden door het gewicht en kon niet zo ver meer lopen (of beter gezegd waggelen ;) )
    Maar 2 dagen voordat ze geboren werd was de pijn ineens weg en kon ik me veel beter bewegen en weer normaal in en uit bed stappen.
    Toen wist ik natuurlijk nog niet dat ze 2 dagen later geboren zou worden maar misschien dat ik het voor de volgende wel in de gaten hou dat het misschien een teken van mijn lichaam is...stilte voor de storm :confused:

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Mmm interessant om te lezen...
    Ik heb nu ook harde buiken bij rust, en 's nachts in bed, eerst alleen bij inspanning, maar ze zijn niet pijnlijk.
    Het idee dat het nog 3 weken KAN duren maakt me een beetje mismoedig...
    Maar dat herkent iedereen natuurlijk wel. ;)

10. ramona0309

hahaha ja dit klopt.... ukkie 2...

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Jayla was gewoon hetzelfde :S heb ook vaak gehoord dat ze als je weeën hebt de baby niet meer voeld nou deze dame ging gewoon verder waar ze mee bezig was hahaha

12. ramona0309

hahahaha... ja een echte vrouw dus... die kunnen WEL meer dingen tegelijk... :)

13. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Bij mij is ze juist heel druk... Ze is de laatste paar dagen wel extreem druk moet ik zeggen...

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja idd en nu vraag ik me soms af of ik wel hetzelfde kind heb hoor want zo druk als ze in me buik was zo lief en rustig is ze nu hahahaha

15. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hier is tie nog steeds druk, soms denk ik he, hij is wat rustiger maar helaas.

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik weet niet wanneer ik ga bevallen..maar ik vind haar juist de laatste week veel drukker dan normaal.
    Vannacht had ik voorweeen of indalingsweeen (wat het ook was) en ze was tijdens de wee ook gewoon lekker bezig..en ze kreeg van opwinding blijkbaar ook nog eens de hik.

Deel Deze Pagina