Nou ja zeg! Is de vk nog niet langs geweest?! Ik zou nog maar even bellen hoor, want ik vind het niet normaal dat ze nog helemaal niet geweest is. Misschien is ze het wel vergeten...
het is een eerste bevalling... niets vreemds aan. Je moet vooral je vk bellen als je je ongerust voelt maar zo te horen is TS helemaal okay en relaxt.. heel goed, dat is bevorderlijk voor een goeie bevalling.
nou de vk is langs geweest, het is erg druk dus ze had nog geen tijd. maar goed ze heeft m'n ondergoed besnuffelt en even gekeken of er vruchtwater liep, nou niet dus..... zit je dan de heledag te denken dat het wel zo is m'n eerste vlies is gebroken dus dan krijg je wel een beetje vocht verlies en veel bloederig slijm. nou dat wist ik dus niet het kan wel zo zijn dat door het breken van het eerst vleis de bevalling gaat beginnen maar dat is nog even afwachten, ze belt me vanavond weer om te horen hoe het gaat. m'n man kwam thuis en toen was ze net weg, dus hij is helemaal sneu heeft de heledag is spanning gezeten om niks. baal er ook echt wel een beetje van, nu kunnen we weer wachten. heb gelukkig nu wel meer buikpijn dus hopelijk zet het een beetje door..... hou jullie op de hoogte
ts, zolang je dat lekker rustig kan typen, loopt het wel los hoor, mocht het echt ineens heel snel gaan, dan kun je nog een keer bellen en dan is er zo iemand.
o haha lees nu je laatste post. Ik hoop voor je dat het snel doorzet en dat jullie vanavond de trotse ouders van een klein meisje zijn.
Nou bij mijn eerste bevalling kwam de vk gelijk hoor toen mijn vliezen braken. Ze kwam naar het hartje luisteren en voelen of de baby nog ingedaald lag. Dat is standaard bij hun, dus ik vind het wel raar als de vk niet langs komt. Maar goed, misschien hanteren ze bij mijn vk-praktijk een afwijkend protocol...
m'n vk heeft ook gezegt wou ook eerder komen maar er zijn meer die aan het bevallen zijn, dus ze kon niet eerder. nou ja maakt mij verder ook niet zo veel uit. heb nog steeds krampen ben ze nu aan het opschrijven zit ongeveer 10 min tussen en ze duren 40 sec. had onder het eten echt hele erge krampen maar nu word het toch wat minder maar ze blijven wel. dus wacht maar even af