Gewicht Baby 35 weken Zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jacq84, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hoi Meiden.

Vandaag een drukke dag gehad maar erg leuk!
    Vanavond weer uitgebreid kunnen genieten van ons meisje.
    Er stond een echo gepland en daarna zouden we een info gesprek voor de bevalling krijgen.
    Helaas , voor de verloskundige , wilde ze niet mee werken dus mochten we na het gesprek weer terug voor een echo :D

De vorige keer stonden de stipjes al iets onder de gemiddelde stippen kwa groei.
    Maar dit was volgens de verloskundige geen probleem en bovendien ben ik ook de grootste niet.

Deze verloskundige vertelde dat het hoofdje wat klein was maar kreeg haar beentje er niet goed op.
    De tweede keer gelukkig wel en ook haar beentje was wat aan de kleinere kant.

Maar het was allemaal niet zorgwekkend en we hoefde ons geen zorgen te maken.

Toch ga je op internet kijken naar het gemiddelde gewicht van de baby op 35 weken zwangerschap.
    Het valt mij op dat deze allemaal iets hoger zijn als die van onze kleine meid.

Haar gewicht is nu 2275 gram.

Nu is mijn vraagje aan jullie :

Hoeveel woog jullie kindje rond deze tijd van de zwangerschap?

Groetjes Jacq

2. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Heel stom van me.
    Kom net een zelfde topic tegen , 36 weken zwangerschap!

Mijn excuses ;)

3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Met 35 weken woog hij 3250gram, op 39 weken 4315gram

4. Ja, erg hè, dat je je toch zorgen gaat maken.
    Ik herken het wel. Mijn dochter is met 35 + 2 geboren, en ze was echt klein: ze woog maar 2140 gram. Maar ze was kerngezond, deed het supergoed en kwam buiten de baarmoeder heel snel aan.
    Nu is ze anderhalf en nog steeds klein (ze draagt nog altijd maat 74), maar ze ontwikkelt zich prima. Maar... ik hoop stiekem nog wel op een groeispurtje ;)

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bij mij was het geloof ik net zoiets. Maar er komt ongeveer nog een kilo bij vanaf dan dus dan heb je een mooi gemiddelde hoor. Niks aan het handje! Weet natuurlijk nog niet hoeveel hij uiteindelijk echt weegt bij de geboorte :)

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nou dat is toch helemaal niet zo heel erg dat ze wat kleiner is?
    Wij hebben een meting gehad met ruim 31 weken. Ons mannetje liep toen ook iets onder gemiddeld en woog toen 1663 gr. Ook niet veel dus. Maar zolang de kleintjes in hun eigen lijn goed groeien, dan is het goed toch?

Hier alleen geen idee hoeveel het nu dus ongeveer is. Ik vermoed rond 2,5 kg als ze het geboortegewicht schatten rond 3,2 kg.

7. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier met 37 weken 3000 gram op de echo (sorry was niet je vraag)

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    geboren met 35 weken en woog 2kg900. Dat was volgens de gyn best stevig dus volgens mij moet je je helemaal geen zorgen maken!

Deel Deze Pagina