's Avonds enorme dorst.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dot, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ook handig als je elk uur je bed uit moet om te plassen 's nachts.
    Maar ik heb 's avonds echt ENORME dorst in vooral ijskoud drinken uit de vriezer.
    Het is bijna een obsessie, en leg vaker 1 literfles Soursy sprankelsap in de vriezer. Als die half bevroren is drink ik hem binnen een half uur leeg.
    Als ik probeer te minderen kan ik aan niets anders denken dan aan koud, IJSkoud drinken.
    Maarrr dan 's nachts, elk uur eruit. :rolleyes:
    Kennen jullie dit ook?
    Waarom zou ik 's avonds steeds zo'n enorme dorst hebben? Zwangerschapssuiker?

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Ik heb ook vooral 's avonds idd veel dorst, niet zo erg als jij maar toch. 't Gekke is wel dat zo snel de dorst opkwam hij ook weer weg is.
    Ik heb ook al aan zwangerschapssuiker gedacht maar het zou ook voor je vruchtwater kunnen zijn toch? Ik ga woensdag naar de vk en dan vraag ik het toch wel even.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb dat ook, het moet vooral koud zijn. En veel :)
    Ik ben ook getest op suiker, maar dat heb ik niet, dus ik slobber lekker door haha :)

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hmm... Nou je het zegt... Ik heb dat ook... En ik ben verslaafd aan Dubbelfris appel/zwarte bes... :)

Drink jij overdag wel voldoende? Ik merk dat ik overdag vaak vergeet te drinken, (ik heb dan ook geen dorst) en het is net of ik het dan 's avonds in moet halen... 3 à 4 longdrink glazen zijn zo op... TErwijl ik er normaal altijd maar 1 drink anders moet ik 's nachts plassen... En dat hoef ik nu ook niet...

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Overdag drink ik ook veel, ik heb gewoon extra nodig ofzo :)

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik drink ook meer. en zeker s'avonds.

7. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    jee wat herkenbaar zeg
    ik drink overdag ook al meer als normaal
    en heb zelf een soda club staan en ben helemaal gek op die grapefruit sap met bubbels en dan ijskoud maar ja dan heb je weer snachts echt stipt elk uur er uit heb dan echt moeite om het bed uit te komen
    ik merk ook dat ik meer ben gaan plassen aangezien die flessen van moeders voor moeders tot het nokkie vol raken hahahah

ik heb ook een andere tik dan lich ik te slapen en dan droom ik over warme schocolade melk jamjamjammmiee tja en dan ga ik er maar uit om dat te maken
    het gekke is vroeger luste ik helemaal niets van warme melk enzo en nu ben ik er gek op

nouja mn mannetje mag blij zijn dat we geen visboer naast het huis hebben staan anders waren we arm geworden aan de kibbeling :)

liefs ancie

8. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

Nov 6, 2008
    217
    0
    16
    ik heb dit vooral s nachts.. zo een erg droge mond dat ik er wakker van word en snel moet drinken..
    xxx

Share This Page