vruchtwater?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sandhya, Nov 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi,

ja natuurlijk al tig topics open over dit onderwerp..ga ik er doodleuk ook ff eentje openen..

sinds gisteren laat in de middag vind ik in mn ondergoed waterige vlekken, het is niet wit (dus neem aan geen afscheiding) beetje waterig en kleurloos (denk ik)..het ruikt niet zuur..net al de vk gebeld die belt mij terug had de assistent aan de telefoon.

voor de rest wat zeurderig, veel harde buiken en gisteren ook echt ineens een rode kop had het idee dat mn lijf met van alles en nog wta bezig was..voor de rest heb ik het de hele zwangerschap alleen maar warm en nu sind sgisteren ec ht koud en zelfs de verwarming aan of douchen om ff warm te worden..eetlust is ook minder..weet het ook ff niet meer..

2. valentijn14

valentijn14 Actief lid

Jul 8, 2008
    280
    0
    0
    Je lichaam is aan het voorbereiden voor de bevalling....
    gelukkig heb je de verloskundige gebeld!

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    vk net aan de telefoon gehad, ze zegt dat het er aan het einde van de zwangerschap met bakken uit kan komen...afscheiding..dus ik leg uit van tsjah..het is dun en waterig..zegt ze jaa ik snap dat je het vies vindt maar zolang het niet groen of geel is niets om je zorgen ove rte maken..dus ik leg uit ja ook sinds gisteren veel meer harde buiken..laat me niet eens uitpraten..t was niets volgens haar.

natuurlijk is ze deskundig enzo maar het zit me gewoon niet lekker...

beeb beweegt goed enzo maar morgen heb ik een afspraak staan dus ga het nog een x vragen..k vind het niet vies en dat zei ik ook helemaal niet.. :oops:

4. evepientje

Apr 14, 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    leuk he, dat je op een hoop ligt met nog 10000 andere zwangere en dat je niet de kans krijgt even je verhaal te doen....ik herken het zo......ik ruik ook steeds aan de ' afscheiding', heb al een cm ontsluiting, dus loop een beetje op hete kolen. Als ik lach, nies, hoest dan 'spuit' het er zo uit, dan maar steeds ruiken of het naar plas ruikt......wat groen en geel......je kan het toch ook niet altijd goed zien? Je zou bijna de neiging krijgen om het te gaan proeven :)..........maar zo wanhopig ben ik nog niet ( bijna)......sterkte jij....met de laatste loodjes en anders gewoon naar vk gaan of ziekenhuis........op de echo kunnen ze zien of je vruchtwater lekt......

5. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ja idd! komt nog eens bij dat ik echt niet mer haar door 1 deur kan, met de rest van de vk wel..ik bel echt bijna nooit..ik ga toch zeker niet bellen voor witte afscheiding..het zit me helemaal niet lekker..ik probeer maar te ontspannen..en ga morgen wel even mn verhaal doen daar.

ik snap dat ze geen tijd hebben voor elk ditje en datje..maar ze stelde ook niet eens voor dat ik langskwam..normaal doe ik mij zegje wel maar was zo overdonderd door haar reactie..het is ons eerst kindje dus ik weet het ook niet echt goed allemaal...

in ieder geval thnx voor je reactie en jij ook succes met snuffelen aan je onderbroekie ;) (k doe het ook steeds)

Share This Page