Een beginnende miskraam?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bahar, Dec 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik ben na 13 maanden weer zwanger! (na een miskraam) Ik heb 2 dagen voor nod positief getest. Mijn nod was 13 dec. Daarna elke dag 1 test gedaan en het streepje werd steeds duidelijker. Maar sinds zondagavond heb ik wat oud bloed verlies. echt heel weinig maar toch. Ik maak me best wel zorgen. Ik ben 6 keer zwanger geweest (3 miskraam) en 3 gezonde jongens, maar nog nooit bloedverlies gehad ook geen 1 druppel. Ik heb gelezen dat als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt dat je dan bloedverlies hebt of dat het een beginnende miskraam kan zijn. ik weet niet wat ik moet denken. Ik heb net weer een test gedaan maar die is ook weer erg duidelijk. nou is het wel zo dat het niet gelijk uit je lichaam verdwijnt hcg. Dames, wat denken jullie? alvast bedankt

gr. bahar

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Heb zelf best veel bruinverlies gehad aan het begin van mijn zwangerschap... bruinverlies is op zich niet erg hoor. zolang je geen krampen hebt en heel veel bloed verliest is er meestal neits aan de hand..

3. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Hoi Juffie1984,

bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb geen pijn gelukkig. Ik wacht het gewoon af.

bedankt!

bahar

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Heb bij beide kinderen bloedverlies gehad. Heb ook een missed abortion gehad, en die keer juist helemaal geen bloed verloren. Dus het hoeft helemaal niets te zeggen! Sterkte.

5. Niet meer actief

Hier nu ook voor de 7e keer zwanger, heb inmiddels 3 jongens, maar nooit iets van bloedverlies gehad bij ze.
    Deze zwangerschap had ik wel wat verlies en alles is nog altijd goed.
    De gyn zei ook duidelijk dat het geen kwaad kon zolang je maar geen buikkrampen krijgt of stolsels verliest.

Wees dus niet te ongerust, het kan erbij horen.

Liefs

6. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik heb in het begin ook wat bruin bloedverlies gehad dat bleek volgens de gyn nog een bloedingkje te zijn van de innesteling hij zij ook van schrik niet als je met je partner naar bed gaat want dan kan je ook bloed verliezen doordat je adertjes oppervlakkkig liggen nu en gevoelliger zijn

ik heb 1 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad gelukkig ging het vruchtje daar los en kwam er toen uit dus hoefde geen operatie maar toen ik dat had had ik veel pijn en kreeg ik ook koorts en had ik hele zere benen zolang je dat niet hebt zou ik me geen zorgen maken

meiss probeer lekker te genietten van je zwanger schap neem tijd voor je zelf en probeer te ontspannen lukt dat niet ga op de bank liggen met een bakje thee en praat tegen de kleine van wel blijven zitten he klinkt gek maar bij mij hielp het om te ontspannen

en als je het echt niet vertrouwd bel gewoon de gyn of de vk

liefs ancie

7. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Heel erg bedankt allemaal! Ben een beetje gerustgesteld.

x bahar

8. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hey meid

ik heb bij youame tot 9 weken oud bloed verloren
    zoalng het geen helder rood is hoef je je geen zorgen te maken

9. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

bij deze zwangerschap had ik tot 12 weken regelmatig wat bloedverlies mijn vk zei dat sommige vrouwen dit gewoon hebben ik natuurlijk elke keer naar spoed om toch te zien of het er nog zat (ivm met ook een miskraam gehad ervoor) maar kijk nu ze zit er nog steeds haha

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb bij de eerste gewoon 2-3 keer een ongesteldheid gehad en supergezonde kerel en bij deze tot 12 weken bloedverlies (deels door placenta die voor/onder lag en deels omdat het er oorspronkelijk 2 waren) bloedverlies en een zwangerschap (zonder krampen en helder bloedverlies) hoeft dus niet echt veel te zeggen..

11. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Je hoeft niet meteen van het erge uit te gaan hoor. Ik heb ook bruinverlies gehad, heb het nu nog soms hoor. Als je geen krampen hebt etc, zou ik me niet teveel zorgen maken. En vooral in het begin kun je best last hebben van krampjes, en bloed/bruinverlies, heeft geloof ik allemaal met een innesteling te maken.
    En iedere zwangerschap is anders..

Share This Page